«Ευχαριστούμε πολύ, ο Ορφέας αποχωρεί»!

«Ευχαριστούμε πολύ, ο Ορφέας αποχωρεί»!

«Ευχαριστούμε πολύ, ο Ορφέας αποχωρεί»!

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 866 ΦΟΡΕΣ

Πυρ και μανία με τη διαιτησία του προχθεσινού αγώνα με τον Κλεόβουλο στη Λίνδο ήταν οι άνθρωποι του Ορφέα, ακόμα και αρκετή ώρα μετά την ολοκλήρωσή του.

«Ευχαριστούμε πολύ, ο Ορφέας αποχωρεί από το πρωτάθλημα», δήλωσε αργά το απόγευμα στην «Ροδιακή» ο πρόεδρος του συλλόγου, Σουκρή Κελέσογλου και οι επόμενες μέρες είναι αυτές που θα δείξουν αν η παραπάνω κουβέντα εκτοξεύτηκε εν βρασμώ ψυχής ή αν οι «ερυθρόλευκοι» πράγματι έχουν πάρει την απόφαση να αποσυρθούν.

Διαβάστε ακόμη

Μπάσκετ: Δεν συνεχίζει στον Διαγόρα ο Κώστας Λιβιεράτος

Μεγάλη πρεμιέρα με 3-0 για την Εθνική τένις Κοριτσιών U14!

Βασίλης Τσακίρης και Μανώλης Αυγουστάκης παραμένουν στον Ορφέα

Επιτυχημένο το «Rodos Arena Cup»

Αλλάζει τηλεοπτική "στέγη" η GBL!

Τετράδα ανανεώσεων στον ΠΑΟΚ Ρόδου

Παραμένει ο Μανώλης Βαρδόπουλος στον Διγενή

Στο… ψάξιμο γι’ άλλους δυο ξένους ο Κολοσσός H Hotels Collection