«Το ποτήρι ξεχείλισε», φωνάζουν στη Σάλακο

«Το ποτήρι ξεχείλισε»,  φωνάζουν στη Σάλακο

«Το ποτήρι ξεχείλισε», φωνάζουν στη Σάλακο

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 418 ΦΟΡΕΣ

Πυρ και μανία με τη διαιτησία του ντέρμπι με την Αθλέτικο είναι οι άνθρωποι της Ασπίδας. Την παραίτησή του υπέβαλε ο Βαγγέλης Χατζηαντωνίου, δεν αποκλείεται να τον ακολουθήσει ο πρόεδρος Σπύρος Βαγιανάκης. Εκτάκτως θα συνεδρίαζε, χθες το βράδυ, το Δ.Σ.

Στα όριά τους έφτασαν οι άνθρωποι της Ασπίδας Σαλάκου με την αντιμετώπιση της ομάδας τους από τη διαιτησία.

Το ντέρμπι σωτηρίας με την Αθλέτικο το περασμένο Σάββατο στ’ Αφάντου, στο οποίο οι «κιτρινόμαυροι» έχασαν με 2-1, ήταν η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι πρώτα πρώτα για τον προπονητή Βαγγέλη Χατζηαντωνίου, ο οποίος ανακοίνωσε την παραίτησή του με ανάρτηση σε ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης:

«Μετά το σημερινό παιχνίδι υπέβαλα την παραίτησή μου από τη θέση του προπονητή της Ασπίδας Σαλάκου.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά όλους τους ποδοσφαιριστές μου για την υπερπροσπάθεια και την ευσυνειδησία τους.

Σε αυτήν μου την απόφαση δεν εξωθήθηκα ούτε από την πορεία της ομάδας, ούτε από το Διοικητικό Συμβούλιο, ούτε από τον πρόεδρο κ. Βαγιανάκη, τον όποιο εκτιμώ ιδιαίτερα.

Ωστόσο η αξιοπρέπεια, η ηθική και η μέχρι τώρα πορεία μου, στου χώρο του ποδοσφαίρου, δεν μου επιτρέπουν να συνεχίσω έναν εξαρχής καταδικασμένο αγώνα διάσωσης της ομάδας. Δυστυχώς τα ψυχικά μου αποθέματα δεν είναι ατελεύτητα».

Όπως έλεγε χθες ο Βαγγέλης Χατζηαντωνίου, η απόφασή του είναι οριστική και αμετάκλητη, παρόλα αυτά όμως είχε σκοπό να δώσει το “παρών” στην προγραμματισμένη για το βράδυ έκτακτη συνεδρίαση των μελών του Δ.Σ., μαζί με τον πρόεδρο του σωματείου Σπύρο Βαγιανάκη, ο οποίος σκέφτεται πολύ σοβαρά να μιμηθεί το παράδειγμα του προπονητή.

Οι Σαλακενοί, οι οποίοι τελείωσαν το ντέρμπι με εννέα ποδοσφαιριστές, βράζουν με τη διαιτησία του Μανώλη Κυρίτση, στον οποίο χρεώνουν πολιτική δύο μέτρων και δύο σταθμών στον πειθαρχικό τομέα, υποστηρίζουν πως ειδικά η δεύτερη αποβολή, αυτή του Κεβάνι, ήταν πέρα για πέρα άδικη, καθώς δεν υπέπεσε σε παράβαση σε φάση που εκτός των άλλων ο αρμόδιος βοηθός είχε υποδείξει οφσάιντ, ενώ μεταφέρουν, ως ενδεικτικό της αντιμετώπισής τους στιγμιότυπο που διαδραματίστηκε προς το τέλος του παιχνιδιού, στο χώρο έξω από τα αποδυτήρια του γηπέδου Αφάντου.

Όπως λένε, αγωνιζόμενος ποδοσφαιριστής της γηπεδούχου, που ήταν έτοιμος να εκτελέσει κόρνερ, κλώτσησε παίκτη της Ασπίδας που δεν έπαιζε, με αποτέλεσμα να πέσει και να σπάσει το κινητό τηλέφωνο του δεύτερου, χωρίς ούτε ο διαιτητής, ούτε οι βοηθοί, ούτε ο παρατηρητής αγώνα να δουν αυτό που είδαν οι πάντες στο γήπεδο.

Διαβάστε ακόμη

Οι Δωδεκανήσιοι που θα συμμετάσχουν στο πανελλήνιο αναπτυξιακό στίβου Κ16 στη Θήβα

Δυναμώνει το κέντρο του ο Ευαγόρας με τον Νικόλαο Λυκομήτρο

Επιστροφή της Ειρήνης Παπαεμμανουήλ στον Σταυρό Καλυθιών και νέες ανανεώσεις

Έζρα Μανιόν: «Σπουδαία πρόκληση ο Κολοσσός»

Από τον Ζέφυρο προς την Καλλιθέα οι δεύτερες «Παράκτιες Διαδρομές» του ΑΣΙΑΘ Ρόδου

Στα ρεκόρ του Βαλκανικού του Βόλου η Ραφαέλα Σπανουδάκη με την ομάδα 4x100

Και τη νέα περίοδο στον Ταξιάρχη Καλάθου ο Κυριάκος Στελλάς

Παραμένουν στον Ορφέα οι Θεόφιλος Τσικούρης και Μαρσέλ Μιρασί