Έστειλαν ευχές σε... μακαρίτη μουσικοσυνθέτη
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 628 ΦΟΡΕΣ
Την προηγούμενη Παρασκευή, 12 Απριλίου, ήταν η ημέρα που είχε γεννηθεί ο μουσικοσυνθέτης Βασίλης Δημητρίου.
Προς τιμήν του οι υπεύθυνοι εκπομπής τοπικού ραδιοφώνου έπαιξαν μερικά τραγούδια του. Και του ευχήθηκαν
“Χρόνια πολλά” και να ‘ναι καλά!
Συμβαίνει, όταν δεν είσαι μελετηρός, να στέλεις ευχές σ’ έναν μακαρίτη...
Διότι, εάν δεν με απατά η μνήμη μου, ο Βασίλης Δημτρίου έφυγε από τη ζωή πριν από τρία ή τέσσερα χρόνια.
Θανάσης Καραναστάσης

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News