ΑΣ Ρόδος: «Ευχαριστούμε τον Φώτη Χατζηδιάκο»

ΑΣ Ρόδος: «Ευχαριστούμε τον Φώτη Χατζηδιάκο»

ΑΣ Ρόδος: «Ευχαριστούμε τον Φώτη Χατζηδιάκο»

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 378 ΦΟΡΕΣ

Τον απερχόμενο Δήμαρχο Ρόδου Φώτη Χατζηδιάκο θέλει να ευχαριστήσει και δημόσια η ομάδα της Ρόδου με αφορμή την εξεύρεση των απαιτούμενων πόρων προκειμένου να αποπερατωθεί το έργο των γηπέδων 5Χ5 στους Αγίους Αποστόλους, σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε ο Δήμος.

Τα συγκεκριμένα γήπεδα έχουν παραχωρηθεί στην ομάδα της Ρόδου, η οποία όπως φαίνεται θα αποκτήσει έναν ακόμα χώρο για τις Ακαδημίες της.

Αναλυτικά, η ανακοίνωση αναφέρει τα ακόλουθα:

«Με απόφαση της Γενικής Διεύθυνσης Τεχνικών Αθλητικών Έργων και Υποδομών του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, εξασφαλίστηκαν 322.580.65 (πλέον 77.419.35 ΦΠΑ ) για τη «δημιουργία γηπέδων 5Χ5 , αποκατάσταση κτιρίου αποδυτηρίων και νέα περίφραξη προπονητηρίου Αγίων Αποστόλων.

Είναι γνωστό ότι αυτά τα γήπεδα είχαν παραχωρηθεί στην ομάδα της Ρόδου, για προπονητήριο και μετά από ενέργειες του Δημάρχου κ. Χατζηδιάκου, σε συνεργασία με τη διοίκηση της ομάδας μας, το προπονητήριο θα είναι σύντομα πραγματικότητα. Ο πρόεδρος και τα μέλη του Δ.Σ του ΑΣ ΡΟΔΟΣ, ευχαριστούν τον κ. Χατζηδιάκο, γιατί επιτέλους κάποιος έδωσε σημασία στην πρώτη ομάδα του νησιού μας».

Διαβάστε ακόμη

Μπάσκετ: Δεν συνεχίζει στον Διαγόρα ο Κώστας Λιβιεράτος

Μεγάλη πρεμιέρα με 3-0 για την Εθνική τένις Κοριτσιών U14!

Βασίλης Τσακίρης και Μανώλης Αυγουστάκης παραμένουν στον Ορφέα

Επιτυχημένο το «Rodos Arena Cup»

Αλλάζει τηλεοπτική "στέγη" η GBL!

Τετράδα ανανεώσεων στον ΠΑΟΚ Ρόδου

Παραμένει ο Μανώλης Βαρδόπουλος στον Διγενή

Στο… ψάξιμο γι’ άλλους δυο ξένους ο Κολοσσός H Hotels Collection