Φωνή απελπισίας από Ροδίτη ΑΜΕΑ

Φωνή απελπισίας από Ροδίτη ΑΜΕΑ

Φωνή απελπισίας από Ροδίτη ΑΜΕΑ

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 835 ΦΟΡΕΣ

Σε πλήρη απόγνωση βρίσκεται αυτές τις μέρες συμπολίτης μας, το επίδομα του οποίου καθυστερεί να καταβληθεί εδώ και αρκετούς μήνες.

Αιτία; Η γνωστή ελληνική γραφειοκρατία, που εδώ και δεκαετίες ταλαιπωρεί κόσμο και κοσμάκη.

Εξήγησε μιλώντας χθες στη «Ροδιακή» ότι πληρώθηκε την τελευταία φορά τον Απρίλιο και από τότε παλεύει καθημερινά στα τηλέφωνα με τις υπηρεσίες του ΟΠΕΚΑ που ποτέ κανείς δεν απαντά και ποτέ κανείς δεν ξέρει τι θα γίνει. Υπομονή του λένε όλοι. Όλοι σχεδόν.

Γιατί ο σπιτονοικοκύρης του, όπως μας ενημέρωσε, άλλη υπομονή δεν έχει. Τελεσίγραφο του έδωσε για να πληρώσει τα ενοίκια που χρωστά!

Και βέβαια το περιστατικό δεν είναι το μοναδικό. Εκατοντάδες είναι οι αντίστοιχες περιπτώσεις, που ταλαιπωρούν και φέρνουν σε απόγνωση κόσμο και κοσμάκη.

Διαβάστε ακόμη

Σοβαρά προβλήματα ασφάλειας για πεζούς στην τουριστική περιοχή της Λάρδου

Ο δήμος Ρόδου προμηθεύεται λεωφορεία…

Προσοχή στα spoof calls

Ξύπνησαν αναμνήσεις στους παλιούς Ροδίτες τα εγκαίνια της «Περβόλας»

…Έτοιμος ο Νίκος Τσουκαλάς!

H «κλειστή πόρτα»

Συνεχιζόμενη δυσοσμία στην οδό Μεγ. Κωνσταντίνου

Καλά πήγε ο Μάιος, ελπίζουμε να πάει καλά και ο Ιούνιος!