Απόφαση διυπουργικής: Σε όλα τα έγγραφα θα απαιτείται ο ΑΜΚΑ
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 386 ΦΟΡΕΣ
Στην υποχρεωτική αναγραφή του ΑΜΚΑ σε όλα τα έγγραφα που εκδίδουν τα ΚΕΠ προχωρά το υπουργείο Εσωτερικών, με διάταξη που θα περιλαμβάνεται σε νομοσχέδιο, που θα κατατεθεί τη Δευτέρα στη Βουλή.
Αυτό ανακοινώθηκε, μετά την ολοκλήρωση ευρείας σύσκεψης στο κτήριο του υπουργείου Εσωτερικών, με τη συμμετοχή του υπουργού Εσωτερικών, Τάκη Θεοδωρικάκου, του υπουργού Εργασίας, Γιάννη Βρούτση και του υπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκου Πιερρακάκη.
Στόχος της διυπουργικής σύσκεψης αποτελεί η διαδικασία επίσπευσης της έκδοσης και της καταβολής συντάξεων, επιδομάτων και παροχών προς τους δικαιούχους. Σύμφωνα με τον κ. Βρούτση, με την αναγραφή του ΑΜΚΑ σε όλα τα έγγραφα, γίνεται το πρώτο βήμα για τη σταδιακή ψηφιοποίηση των συντάξεων.
Σημειώνεται ότι, με βάση τα στατιστικά στοιχεία, τα ΚΕΠ πραγματοποιούν 5 εκατ. πράξεις το χρόνο για την εξυπηρέτηση των πολιτών.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News