Τρεις τέως αιρετοί επιστρέφουν στη ΔΕΥΑΡ

Τρεις τέως αιρετοί επιστρέφουν στη ΔΕΥΑΡ

Τρεις τέως αιρετοί επιστρέφουν στη ΔΕΥΑΡ

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 2470 ΦΟΡΕΣ

Επιστρέφουν στην εργασία τους στη ΔΕΥΑΡ μετά τη λήξη της θητείας τους ως εκλεγμένοι στην αυτοδιοίκηση, οι κ.κ. Γιώργος Υψηλάντης, Δημήτρης Παρασκευάς και η κ. Ερμίνα Μπότσαρη.

Το διοικητικό συμβούλιο της επιχείρησης συνεδρίασε προχτές και συζήτησε το αίτημά τους για επιστροφή στην επιχείρηση αποφασίζοντας ομόφωνα την αποδοχή του.

Έτσι και οι τρεις από 1 Σεπτεμβρίου συγκαταλέγονται πλέον και πάλι στο προσωπικό της ΔΕΥΑΡ.

Διαβάστε ακόμη

Στον Ευαγόρα ο Χρήστος Στεργιόπουλος

Ρόδος: Το τελευταίο αντίο στην Ειρήνη Ζερβού

Ρόδος: Θλίψη στο ΤΕΕ Δωδεκανήσου για τον Εμμανουήλ Διακομανώλη

Ρόδος: Κινητοποίηση της Πυροσβεστικής για φωτιά δίπλα σε κάδους που ξέσπασε στην καρδιά του χωριού Κοσκινού

Παρουσίαση του νέου βιβλίου του Πάνου Σόμπολου από τον Δικηγορικό Σύλλογο Ρόδου

Γυρίσματα σε Σαντορίνη και Ρόδο για τη διεθνή τηλεοπτική σειρά “Supercruising: Life at Sea S2”

Εκλογές για την ανάδειξη αιρετών εκπροσώπων στο Πρωτοβάθμιο Υπηρεσιακό Συμβούλιο της 2ης ΔΥΠΕ

Ξενοδοχοϋπάλληλοι Ρόδου προς τους τουρίστες: «Η πραγματικότητά πίσω από την καρτ ποστάλ»!