Καθημερινότητα η παράνομη στάθμευση στην πόλη της Ρόδου

Καθημερινότητα η παράνομη στάθμευση στην πόλη της Ρόδου

Καθημερινότητα η παράνομη στάθμευση στην πόλη της Ρόδου

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 2557 ΦΟΡΕΣ

Καθημερινότητα αποτελεί το παράνομο παρκάρισμα στην πόλη της Ρόδου, με την έλλειψη της αστυνόμευσης και την ασυνειδησία που μας διακρίνει σαν λαός, να αποτελούν τον... τέλειο συνδυασμό εδώ και πολλά χρόνια.

Στην πλατεία Κύπρου, ό,τι ώρα και αν περάσεις η κατάσταση με την παράνομη στάθμευση είναι απελπιστική
Στην πλατεία Κύπρου, ό,τι ώρα και αν περάσεις η κατάσταση με την παράνομη στάθμευση είναι απελπιστική

Όπως μπορείτε να δείτε και στις φωτογραφίες που δημοσιεύει σήμερα "Η Ροδιακή", η κατάσταση έχει γίνει πλέον δραματική, με τους συμπολίτες μας να παρκάρουν σε ράμπες, σε πεζοδρόμια, διαβάσεις και θέσεις στάθμευσης για μηχανάκια προκειμένου να κυκλοφορήσουν στο κέντρο της πόλης για τις καθημερινές δουλειές τους.

“Πταίσμα” είναι για τους οδηγούς Ι.Χ. το παρκάρισμα σε θέσεις για μοτοποδήλατα
“Πταίσμα” είναι για τους οδηγούς Ι.Χ. το παρκάρισμα σε θέσεις για μοτοποδήλατα

Η... αναρχία στο παρκάρισμα φυσικά πηγάζει κατά κύριο λόγο από την έλλειψη ελέγχου που δυστυχώς υπάρχει με αποτέλεσμα να ταλαιπωρούνται καθημερινά δεκάδες συμπολίτες μας με αναπηρικά αμαξίδια, γονείς με παιδικά καροτσάκια, συμπολίτες μας που θέλουν απλώς να διασχίσουν τον δρόμο...

Γονείς που περιμένουν μαθητές να σχολάσουν έξω από το σχολείο δίνουν το... καλό παράδειγμα στα παιδιά τους!
Γονείς που περιμένουν μαθητές να σχολάσουν έξω από το σχολείο δίνουν το... καλό παράδειγμα στα παιδιά τους!


Μια βόλτα στο κέντρο της πόλης σχεδόν οποιαδήποτε ώρα της ημέρας και μπορεί ο καθένας από εμάς να διαπιστώσει την καθημερινή "αναρχία" που επικρατεί.


Χαρακτηριστικό μάλιστα παράδειγμα της αγανάκτησης συμπολιτών μας για την αναισθησία πολλών οδηγών αποτελεί και ένα χαρτάκι που έχει τοποθετηθεί στην Αλεξάνδρου Διάκου με το σήμα των διαβάσεων και την πολύ απλή και λογική ερώτηση "σέβεστε τη διάβαση των πεζών;".

“Σέβεστε τη διάβαση των πεζών;” Με αυτή την ταμπέλα προσπαθούν συμπολίτες μας να ευαισθητοποιήσουν οδηγούς αυτοκινήτων
“Σέβεστε τη διάβαση των πεζών;” Με αυτή την ταμπέλα προσπαθούν συμπολίτες μας να ευαισθητοποιήσουν οδηγούς αυτοκινήτων

Διαβάστε ακόμη

Γιώργος Χατζημάρκος: “Ευχαριστώ εκείνους που άντεξαν” - Από την εγκατάλειψη, στη νομιμότητα. Από την ντροπή, στην υπευθυνότητα

Νικήτας Γρύλλης: «Σύμη μου, η πατρίδα της καρδιάς μου»

Στη Ρόδο ο Πάνος Σόμπολος για την παρουσίαση του βιβλίου «Γυναικοκτονίες που συγκλόνισαν το Πανελλήνιο»

Έφυγε από τη ζωή ο πρώην δήμαρχος Χάλκης Λευτέρης Λαθουράκης

Μιχάλης Θωμάτος: «Συνεχίζουμε με σχέδιο, συνεργασία και ταπεινότητα, γνωρίζοντας ότι έχουμε μπροστά μας ένα απαιτητικό καλοκαίρι»

Αντώνης Καμπουράκης: «Κύριε Γερονικόλα, τελικά σας ενοχλεί η πραγματικότητα ή απλώς δεν σας βολεύει;»

Σημαντικές επιτυχίες είχαν οι μαθητές του Μουσικού Σχολείου της Ρόδου

Δύο υποθέσεις παραβατικότητας στη Ρόδο: Ανήλικος κατέληξε στο νοσοκομείο από κατανάλωση αλκοόλ – Συλλήψεις και για υπερβολική μουσική