Θωμάς Σωτρίλλης: Να φέρουμε... Κινέζους για το παλιό νοσοκομείο της Ρόδου!

Θωμάς Σωτρίλλης: Να φέρουμε... Κινέζους για το παλιό νοσοκομείο της Ρόδου!

Θωμάς Σωτρίλλης: Να φέρουμε... Κινέζους για το παλιό νοσοκομείο της Ρόδου!

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 896 ΦΟΡΕΣ

Εύστοχη η παρατήρηση του εντεταλμένου περιφερειακού συμβούλου υγείας και πρόνοιας Θωμά Σωτρίλλη για το κτίριο του παλιού νοσοκομείου.

Με αφορμή τη χτεσινή πυρκαγιά στα υπόγεια του κτιρίου ζήτησε την παρέμβαση περιφέρειας και δήμου μήπως και το υπουργείο προχωρήσει στην επισκευή και τη φύλαξή του κάτι που θα το σώσει από την κατάρρευση.

Δυστυχώς όπως είπε η πολιτεία αδρανεί και έδωσε την ιδέα ότι… «ίσως θα πρέπει να σκεφτούμε να φέρουμε εδώ… Κινέζους που σε λίγες μέρες έκαναν νοσοκομείο στη χώρα τους, ώστε να δουλέψουν κι εδώ αποτελεσματικά» όπως είπε χαρακτηριστικά.

Σήμερα πάντως τα δημόσια κτίρια και ειδικά τα υγειονομικού ενδιαφέροντος όπως υπογράμμισε είναι σε μία άθλια κατάσταση όπως σε άθλια κατάσταση είναι και το κτίριο του ΚΕΕΛΠΝΟ. Άδικο έχει;

Β.Μ.

Διαβάστε ακόμη

Ρόδος: Οι καθαρισμοί και οι αποψιλώσεις συνεχίζονται…

Η αλλαγή νοοτροπίας, το πρώτο βήμα

Αγωνία για το μέλλον των Κέντρων Πρόληψης

Φαρμακευτικό και υγειονομικό υλικό στο Β΄ Λιμενικό Φυλάκιο Ρόδου από τον Φαρμακευτικό Σύλλογο Δωδεκανήσου

Εκτεταμένο πρόγραμμα ασφαλτοστρώσεων από τον δήμο Ρόδου

Δημόσια κλήρωση για τις θέσεις στη λαϊκή αγορά του Αγίου Δημητρίου

Συνεχής επαγρύπνηση και προσοχή!

Επανεκλογή Στ. Σκάρου στην προεδρία του Τμήματος HJ-33 ΑΧΕΠΑ Ρόδου