Reunion στο ροδίτικο βόλεϊ

Reunion στο ροδίτικο βόλεϊ

Reunion στο ροδίτικο βόλεϊ

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 657 ΦΟΡΕΣ

Με επιστολή του, ο Αντώνης Μαμαλίγκας ενημερώνει τον κόσμο για ένα πολύ ενδιαφέρον reunion που θα πραγματοποιηθεί στις 6 Μαρτίου όσον αφορά το άθλημα του βόλεϊ:

«Αρκετά χρόνια πριν, o Παναγιώτης Βακόντιος, είχε το μικρόβιο του βόλεϊ, προερχόμενος από τον Εθνικό Πειραιά με αρκετή πείρα. Με επιμονή, πολλή δουλειά και μεράκι, προσπάθησε να στήσει μια ομάδα που θα μπορούσε να αντιπροσωπεύσει τη Ρόδο και τα Δωδεκάνησα στην Εθνική κατηγορία. Τα κατάφερε.

Οι αθλητές της ομάδας αυτής, κόλλησαν το μικρόβιο και ξεκίνησαν μια μεγάλη πορεία. Μετά έγιναν προπονητές, διαιτητές, παράγοντες, αλλά πάνω από όλα, γονείς. Τα παιδιά πολλών από αυτών συνεχίζουν να παίζουν βόλεϊ.

Η πρόσκληση-κάλεσμα αναφέρεται σε όλους όσους ασχολήθηκαν ή είναι ακόμα ενεργοί με το βόλεϊ σε οποιαδήποτε θέση. Στις 6 Μαρτίου 2020, ημέρα Παρασκευή και ώρα 19:30, υπάρχει ανοιχτή πρόσκληση, στο Tennis Cafe, στο Καρακόνερο.

Συνάντηση παλαιμάχων και όχι μόνο, αναμνήσεις, χαλαρή συζήτηση για το άθλημα που συνεχίζει να μας ενώνει».

Διαβάστε ακόμη

Στην κορυφή ο Ροδήλιος στην αντοχή του Πανελλήνιου ποδηλασίας στη Στυλίδα

Πέντε νέα μετάλλια για τα Δωδεκάνησα στο Πανελλήνιο ποδηλασίας στη Στυλίδα

Χάλκινο μετάλλιο για την Ντενίσα Μπάλλα στα 5χλμ. του Βαλκανικού

Παραμένει στους Πάνθηρες ο Σπύρος Βογιατζής

Μπάσκετ: Πρωταθλητής Δωδεκανήσου στους Παμπαίδες ο Έσπερος Κω!

Ενισχυμένο το κέντρο του Εθνικού Αρχίπολης με Βασίλη Πότσο

Στον Ταξιάρχη Καλάθου ο Μεταξάς Κώστας

Η εικόνα της πρεμιέρας στο 5ο Ανοικτό Εργασιακό Κύπελλο μπάσκετ