Μπάρα θα τοποθετηθεί στη μαρίνα Μανδρακίου
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1319 ΦΟΡΕΣ
Μπορεί τα λιμάνια της Ρόδου να έχουν σε εφαρμογή σχεδόν «απαγορευτικό» λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού, ωστόσο, ακόμα και αυτή την περίοδο, το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο νότιας Δωδεκανήσου (Λ.Τ.) δεν έχει βέβαια σταματήσει να λειτουργεί και να «τρέχει» όσα θέματα υπάρχει η δυνατότητα.
Διαφορετικός από κάθε άλλη χρονιά είναι αυτός ο Απρίλιος και εκτός από τους άδειους δρόμους, αυτό γίνεται αισθητό και στα λιμάνια της Ρόδου αφού, ως γνωστόν, τα προσεγγίζουν μόνο τα πλοία της γραμμής.
Αυτό δεν σημαίνει βέβαια ότι το Λ.Τ. έχει σταματήσει να λειτουργεί και χθες πραγματοποιήθηκε συνεδρίαση του Διοικητικού του Συμβουλίου δια περιφοράς αφού, όπως αντιλαμβάνεται κανείς, αν οι συνεδριάσεις των συλλογικών οργάνων δεν γίνονται τέτοια εποχή, ένας λόγος παραπάνω για το Λ.Τ. που αρκετά μέλη του αλλά και Δήμαρχοι πρέπει να έρθουν από τα νησιά.
Τα θέματα
Καταρχάς, στη χθεσινή συνεδρίαση ελήφθη απόφαση σχετικά με την εύρυθμη λειτουργία της μαρίνας Μανδρακίου. Αυτή έχει να κάνει με την τοποθέτηση μπάρας στην είσοδό της, κάτι που σημαίνει ότι κλείνει για τα οχήματα και η διέλευσή τους θα είναι πλέον ελεγχόμενη.
Δηλαδή, το Λ.Τ. θα προμηθεύσει με ειδικές κάρτες οχήματα χρηστών της μαρίνας, όπως των ιδιοκτητών σκαφών, αυτών που εισέρχονται για τις προμήθειες των καταστημάτων εκεί ή για να αποκαταστήσουν κάποια βλάβη κτλ. Πρόκειται για ένα θέμα που είχε απασχολήσει και τα προηγούμενα χρόνια τη Διοίκηση του Λ.Τ. και υπήρχε η πρόθεση να υπάρχει έλεγχος στη μαρίνα ώστε να αναβαθμιστεί και η εικόνα της. Το κλείσιμο της εισόδου αναμένεται να εφαρμοστεί άμεσα.
Επίσης, χθες, ελήφθη η απόφαση ότι τα τραπεζάκια μπροστά από τα ημερόπλοια στο Μανδράκι θα παραμείνουν και φέτος ως έχουν, με την προϋπόθεση βέβαια να σέβονται τους κανόνες που έχουν τεθεί.
Χθες συζητήθηκε και το αίτημα του Δήμου Χάλκης για διερεύνηση από το Λ.Τ, της κατασκευής αγκυροβολίου τουριστικών σκαφών στο νησί. Εκείνο που αποφασίστηκε σε πρώτη φάση είναι, αρχικά, να μεταβεί εκεί κλιμάκιο των Τεχνικών Υπηρεσιών για να πραγματοποιήσει αυτοψία.
Σοβαρός ο αντίκτυπος
Κατά τα άλλα, το σημαντικό έργο της επέκτασης του ξυλοπεζόδρομου μέχρι στιγμής δεν έχει πάει πίσω και το Λ.Τ. πήρε την απόφαση να πληρώσει το ποσό των 70 χιλιάδων ευρώ για τη μετακίνηση των καλωδίων από τον ΔΕΔΔΗΕ. Επίσης, το μεγάλο έργο της αναβάθμισης της ασφάλειας των λιμανιών της Ρόδου έχει ολοκληρωθεί και το μόνο που μένει είναι η πρόσληψη περισσότερου προσωπικού που είναι αναγκαίο για να λειτουργεί τα καινούργια συστήματα.
Ωστόσο, όπως αντιλαμβάνεται κανείς μετά την επιβεβλημένη απαγόρευση της προσέγγισης των κρουαζιεροπλοίων και των ημεροπλοίων, η καθίζηση στα έσοδα του Λ.Τ. είναι δραματική αφού στην ουσία έχει «παγώσει» κάθε κίνηση. Χαρακτηριστικό είναι ότι μόνο από τα ασφάλιστρα των πλοίων έχει υποστεί μία απώλεια εσόδων 15.000-20.000 ευρώ, δίχως να υπολογίζονται βέβαια όλα τ’ άλλα.
Όπως λέει, όμως, ο Πρόεδρός του, κ. Βασίλης Παπαοικονόμου, η οικονομική ζημιά που έχει υποστεί το Λ.Τ. είναι σοβαρή ωστόσο η προστασία της υγείας όλων μας είναι πιο σημαντική και ελπίζουμε ότι θα το ξεπεράσουμε. Άλλωστε, το Λ.Τ. είναι ένας υγιής Οργανισμός και εκτιμάται ότι θα αντέξει την κρίση.