Θα παραχωρηθεί το πάρκο του Ροδινιού

Θα παραχωρηθεί το πάρκο του Ροδινιού

Θα παραχωρηθεί το πάρκο του Ροδινιού

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 4581 ΦΟΡΕΣ

Την παραχώρηση της χρήσης του πάρκου του Ροδινιού στη δημοτική επιχείρηση ΔΕΡΜΑΕ θα εισηγηθεί η Δημοτική Κοινότητα Ρόδου, όπως παραδέχθηκε ερωτηθείσα από τον “Sky Ρόδου” η πρόεδρός της Μάνθα Ζιώγου.

«Είναι σε διεργασία ακόμη, αλλά ισχύει για την καλύτερη ευταξία, διαχείριση και συντήρηση του χώρου. Η εισήγησή μας θα περιλαμβάνει και κάποιες προτάσεις που θα θέσουμε για να διασφαλίσουμε τη σωστή λειτουργία του χώρου», δήλωσε χαρακτηριστικά η κυρία Ζιώγου. Σημειώνεται δε, ότι το κτήριο στο Ροδίνι που λειτουργεί ως χώρος εκδηλώσεων και αναψυκτήριο ανήκει ήδη στη ΔΕΡΜΑΕ.

Η κυρία Ζιώγου πρόσθεσε ότι έχει ήδη συζητήσει το θέμα με τον Δήμαρχο Αντώνη Καμπουράκη, όπως και με τον Πρόεδρο της ΔΕΡΜΑΕ Γιάννη Ιατρίδη, αφού ακόμη είναι στις διαβουλεύσεις το θέμα.

Διαβάστε ακόμη

Ρόδος: Επικίνδυνη λακκούβα στον περιμετρικό δρόμο της Κρεμαστής

Η ανάπλαση των κατασκηνώσεων του Προφήτη Ηλία

Κ. Χαλκιάς: Προσεκτικοί χειρισμοί για το νέο Δικαστικό Μέγαρο

Σοβαρά προβλήματα ασφάλειας για πεζούς στην τουριστική περιοχή της Λάρδου

Ο δήμος Ρόδου προμηθεύεται λεωφορεία…

Προσοχή στα spoof calls

Ξύπνησαν αναμνήσεις στους παλιούς Ροδίτες τα εγκαίνια της «Περβόλας»

…Έτοιμος ο Νίκος Τσουκαλάς!