Ο τουρισμός έχασε 320 δισ. δολάρια λόγω του κορωνοϊού

Ο τουρισμός έχασε 320 δισ. δολάρια λόγω του κορωνοϊού

Ο τουρισμός έχασε 320 δισ. δολάρια λόγω του κορωνοϊού

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 356 ΦΟΡΕΣ

Η πανδημία του Covid-19 στοίχισε 320 δισεκατομμύρια δολάρια σε απολεσθέντα έσοδα για τον τουριστικό τομέα παγκοσμίως, από τον Ιανουάριο μέχρι τον Μάιο, όπως εκτιμά ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού.

Το ποσό αυτό είναι υπερτριπλάσιο των απωλειών που κατέγραψε ο διεθνής τουρισμός κατά τη διάρκεια της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης του 2009, ανέφερε ο Οργανισμός αυτός που υπάγεται στον ΟΗΕ και εδρεύει στη Μαδρίτη.

Από τον Ιανουάριο μέχρι τον Μάιο, ο αριθμός των διεθνών τουριστών μειώθηκε κατά 56% (σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019), ποσοστό που αντιστοιχεί σε 300 εκατομμύρια επισκέπτες.

Παρά την αργή ανάκαμψη του τουρισμού, ιδίως στο βόρειο ημισφαίριο, «ο δείκτης εμπιστοσύνης που έχει καθιερώσει ο ΠΟΤ βρίσκεται σε ιστορικά χαμηλό σημείο», πρόσθεσε.

Διαβάστε ακόμη

Δημόσια κλήρωση για τις θέσεις στη λαϊκή αγορά του Αγίου Δημητρίου

Συνεχής επαγρύπνηση και προσοχή!

Επανεκλογή Στ. Σκάρου στην προεδρία του Τμήματος HJ-33 ΑΧΕΠΑ Ρόδου

Ρόδος: Επικίνδυνη λακκούβα στον περιμετρικό δρόμο της Κρεμαστής

Η ανάπλαση των κατασκηνώσεων του Προφήτη Ηλία

Κ. Χαλκιάς: Προσεκτικοί χειρισμοί για το νέο Δικαστικό Μέγαρο

Σοβαρά προβλήματα ασφάλειας για πεζούς στην τουριστική περιοχή της Λάρδου

Ο δήμος Ρόδου προμηθεύεται λεωφορεία…