«Έβρεξε» πέτρες χθες στο Κτηματολόγιο

«Έβρεξε» πέτρες χθες στο Κτηματολόγιο

«Έβρεξε» πέτρες χθες στο Κτηματολόγιο

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 971 ΦΟΡΕΣ

Από το 2019 «φωνάζουν» οι υπάλληλοι του Κτηματολογίου για την κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει λόγω παλαιότητας το κτήριο της υπηρεσίας τους!
Έχουν στείλει έγγραφα, έχουν κινήσει διαδικασίες, αλλά επί της ουσίας αποτέλεσμα δεν έχει υπάρξει!

Μέχρι χθες όλα αυτά, οπότε και νωρίς το πρωί ο υπάλληλος που πήγε στο Κτηματολόγιο για να εργαστεί βρήκε στην είσοδο επιχρίσματα, μεγέθους τέτοιου που θα μπορούσαν ακόμη και να τραυματίσουν τον οποιονδήποτε περνούσε από το σημείο την ώρα εκείνη! Η ίδια και απαράλλακτη κατάσταση με αυτή του Δικαστικού Μεγάρου (εκεί καθαρίστηκαν πρόσφατα όλα τα κομμάτια που ήταν έτοιμα να πέσουν), και το ερώτημα που τίθεται είναι ένα: «Μέχρι πότε θα είμαστε τυχεροί;»!
Ελ.Π.

Διαβάστε ακόμη

Ρόδος: Οι καθαρισμοί και οι αποψιλώσεις συνεχίζονται…

Η αλλαγή νοοτροπίας, το πρώτο βήμα

Αγωνία για το μέλλον των Κέντρων Πρόληψης

Φαρμακευτικό και υγειονομικό υλικό στο Β΄ Λιμενικό Φυλάκιο Ρόδου από τον Φαρμακευτικό Σύλλογο Δωδεκανήσου

Εκτεταμένο πρόγραμμα ασφαλτοστρώσεων από τον δήμο Ρόδου

Δημόσια κλήρωση για τις θέσεις στη λαϊκή αγορά του Αγίου Δημητρίου

Συνεχής επαγρύπνηση και προσοχή!

Επανεκλογή Στ. Σκάρου στην προεδρία του Τμήματος HJ-33 ΑΧΕΠΑ Ρόδου