Χωρίς φάτνη στη Σάλακο ύστερα από 37 χρόνια

Χωρίς φάτνη στη Σάλακο ύστερα από 37 χρόνια

Χωρίς φάτνη στη Σάλακο ύστερα από 37 χρόνια

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1169 ΦΟΡΕΣ

Για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια οι πολιτιστικοί σύλλογοι της Ρόδου δεν θα πραγματοποιήσουν εκδηλώσεις ούτε θα στήσουν ζωντανές φάτνες, λόγω των μέτρων κατά της πανδημίας.

Χαρακτηριστικό είναι ότι, η ζωντανή φάτνη της Σαλάκου δεν θα γίνει για πρώτη φορά μετά από 37 χρόνια που ξεκίνησε να λειτουργεί!

Ο κ. Παναγιώτης Εγγλέζος, ως Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Πολιτιστικών Συλλόγων της Ρόδου, πήρε την πρωτοβουλία να ενεργοποιήσει τους Συλλόγους και να συγκεντρώσουν τρόφιμα για να τροφοδοτήσουν τις τοπικές κοινωνίες ή τα κοινωνικά παντοπωλεία στις ενότητες ή αυτά του Δήμου και της Περιφέρειας.
Βέβαια, δεν παρέλειψε να πει ότι οι σύλλογοι έχουν αρχίσει να στολίζουν τα χωριά για να αλλάξει το κλίμα και η διάθεση των ανθρώπων.

Διαβάστε ακόμη

Ο δήμος Ρόδου προμηθεύεται λεωφορεία…

Προσοχή στα spoof calls

Ξύπνησαν αναμνήσεις στους παλιούς Ροδίτες τα εγκαίνια της «Περβόλας»

…Έτοιμος ο Νίκος Τσουκαλάς!

H «κλειστή πόρτα»

Συνεχιζόμενη δυσοσμία στην οδό Μεγ. Κωνσταντίνου

Καλά πήγε ο Μάιος, ελπίζουμε να πάει καλά και ο Ιούνιος!

Ολ. Βικάτου: Μέχρι το Σάββατο στη Ρόδο, τη Δευτέρα γ.γ. του ΥΠΠΟ