Απάντηση του προέδρου της κοινότητας Κατταβιάς για το εργοστάσιο της ΔΕΗ

Απάντηση του προέδρου της κοινότητας Κατταβιάς για το εργοστάσιο της ΔΕΗ

Απάντηση του προέδρου της κοινότητας Κατταβιάς για το εργοστάσιο της ΔΕΗ

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1719 ΦΟΡΕΣ

Σε απάντηση του, ο κ. Ζαννετάκης Νίκος στην από 08/12/2020 τοποθέτηση του κου Δηλανά, στην εφημερίδα «Η ΡΟΔΙΑΚΗ», για την επιστολή που προώθησε στους διοικούντες της ΔΕΗ, ως πρόεδρος του συμβουλίου Κοινότητας Κατταβιάς, αναφέρει τα εξής:

«Κύριε Δηλανά

Παρόλο που δεν μπορώ να κατανοήσω, με ποιο θεσμικό ρόλο τοποθετηθήκατε στην επιστολή μου, η οποία απευθύνεται στη Διοίκηση της ΔΕΗ, ποιον εκπροσωπείτε και από ποια θέση, θα μπω στον κόπο να σας απαντήσω.

Ο δικός μου θεσμικός ρόλος, ως Προέδρου της κοινότητας Κατταβιάς, απαιτεί να διεκδικώ και να διασφαλίζω τα συμφέροντα των κατοίκων της κοινότητάς μου.

Εσείς δεν είστε σε θέση να γνωρίζετε τι έχει συμφωνηθεί μεταξύ της Διοίκησης της ΔΕΗ και της τοπικής κοινωνίας, ούτε γνωρίζετε τα άτομα που απαιτούνται για τη σωστή λειτουργία του Σταθμού, παρά την τόσο μεγάλη εμπειρία που έχετε, όπως μας τονίσατε, ούτε γνωρίζετε πόσα νέα άτομα από την Κατταβιά και τις γύρω περιοχές έχουν αυτά τα προσόντα.

Προς τι η παρέμβασή σας; Θέλετε να δημιουργήσετε εσφαλμένες εντυπώσεις; για ποιους λόγους; Κατηγορείτε την τοπική αυτοδιοίκηση, για λάθη που έγιναν παλιά, αλλά τώρα το έργο ολοκληρώθηκε. Για εμάς, λοιπόν, η ΔΕΗ οφείλει να στηρίξει αυτό το έργο, επανδρώνοντας πλήρως το νέο εργοστάσιό της, στην περιοχή μας, προσλαμβάνοντας προσωπικό με βασικό κριτήριο την εντοπιότητα. Πού είναι το πρόβλημα;

Αραδιάσατε τις θέσεις, που κατά τη γνώμη σας, θα πρέπει να έχει ένα τέτοιο εργοστάσιο και προβληματιστήκατε στο αν θα έχουν την απαιτούμενη εκπαίδευση, οι ντόπιοι, για να μπορέσουν να εργαστούν σε αυτό. Δε σας είδα όμως να προβληματίζεστε για το γεγονός ότι, ενώ το νησί αριθμεί δύο εργοστάσια, μένει χωρίς ρεύμα τόσο την καλοκαιρινή περίοδο, προβληματίζοντας χιλιάδες επιχειρήσεις, όσο και το χειμώνα με την πρώτη κακοκαιρία!!!!

Για εσάς δεν αποτελεί κίνδυνο για το νησί και την οικονομία του ένας σταθμός με βασικές ελλείψεις σε προσωπικό; Η ασφάλεια του προσωπικού που εργάζεται μέσα στο εργοστάσιο, η υγεία των εργαζομένων του, δεν σας απασχολεί; Σε μια κοινωνία που δοκιμάζεται από την ανεργία το να δημιουργηθούν θέσεις εργασίας, δεν είναι ζητούμενο για εσάς;

Αναφέρεστε, επίσης, στα αντισταθμιστικά έργα. Σας ενημερώνω λοιπόν ότι, και καθυστερημένα ξεκίνησαν και δεν έχουν αποπερατωθεί ακόμη. Εδώ και ένα χρόνο είναι σταματημένα και το χωριό χωρίς ρεύμα, τρία ολόκληρα χρόνια. Έφτασαν και οι φετινές γιορτές και η Κατταβιά είναι ακόμη σκοτεινή, ενισχύοντας τη σκοτεινιά της ζωής των κατοίκων της, μαζί με τα γεγονότα που σημαδεύουν τη χώρα μας και ολόκληρο τον κόσμο!!!

Κύριε Δηλανά, το ότι εργαστήκατε πριν από τριάντα χρόνια, ως Διευθυντής στο εργοστάσιο της Σορωνής, δεν σας καθιστά καθόλου αρμόδιο, για να παρεμβαίνετε σε συμφωνίες που δεν γνωρίζετε, όταν μάλιστα, εκείνες οι εποχές, ήταν εποχές των παχιών αγελάδων και υπήρχε υπερπληθώρα προσωπικού στη Σορωνή. Τότε υπήρχε το διπλάσιο προσωπικό για τη μισή δουλειά, δεν νομίζω να σας διέφυγε!
Εμείς συνεχίζουμε τον αγώνα μας».

Διαβάστε ακόμη

Έφυγε από τη ζωή ο πρώην δήμαρχος Χάλκης Λευτέρης Λαθουράκης

Μιχάλης Θωμάτος: «Συνεχίζουμε με σχέδιο, συνεργασία και ταπεινότητα, γνωρίζοντας ότι έχουμε μπροστά μας ένα απαιτητικό καλοκαίρι»

Αντώνης Καμπουράκης: «Κύριε Γερονικόλα, τελικά σας ενοχλεί η πραγματικότητα ή απλώς δεν σας βολεύει;»

Σημαντικές επιτυχίες είχαν οι μαθητές του Μουσικού Σχολείου της Ρόδου

Δύο υποθέσεις παραβατικότητας στη Ρόδο: Ανήλικος κατέληξε στο νοσοκομείο από κατανάλωση αλκοόλ – Συλλήψεις και για υπερβολική μουσική

Υπό μερικό έλεγχο τέθηκε η φωτιά που ξέσπασε λίγο πριν τις 3 το μεσημέρι στον Καλαμώνα

Φωτιά σε καλαμιές ανάμεσα σε Δαματριά και Θολό - Μεγάλη κινητοποίηση των δασοπυροσβεστικών δυνάμεων του νησιού

Τρεις συνεδριάσεις του Περιφερειακού Συμβουλίου την επόμενη εβδομάδα