Αύξηση της θητείας στο Στρατό αποφάσισε το ΚΥΣΕΑ

Αύξηση της θητείας στο Στρατό αποφάσισε το ΚΥΣΕΑ

Αύξηση της θητείας στο Στρατό αποφάσισε το ΚΥΣΕΑ

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 882 ΦΟΡΕΣ

Την αύξηση της θητείας κατά τρεις μήνες στον Στρατό Ξηράς αποφάσισε το ΚΥΣΕΑ, κάνοντας δεκτή τη σχετική εισήγηση των Γενικών Επιτελείων.

Ειδικότερα, εξισώνεται η διάρκεια της πλήρους θητείας των Οπλιτών του Στρατού Ξηράς με τη διάρκεια της θητείας των οπλιτών σε Πολεμικό Ναυτικό και Πολεμική Αεροπορία (12 μήνες για τους υπόχρεους πλήρους θητείας αντί για 9 που ισχύει σήμερα).

Με βάση την απόφαση του ΚΥΣΕΑ, θητεία διάρκειας 9 μηνών θα κάνουν οι στρατιώτες που υπηρετούν σε ακριτικές μονάδες του Στρατού Ξηράς, οι οποίες είτε εδρεύουν στην περιοχή της Θράκης είτε στα νησιά του Αιγαίου κατά μήκος της ελληνοτουρκικής θαλάσσιας οριογραμμής.

Τους ίδιους μήνες θα υπηρετήσουν και οι στρατιώτες στην ΕΛΔΥΚ.

Πηγή: newsbomb.gr

Διαβάστε ακόμη

Σχέδιο επιδότησης για το «κυνήγι» του λαγοκέφαλου: Τα σενάρια που εξετάζονται και η πρόταση να αφήσουν τη φύση να κάνει το... ξεκαθάρισμα

Ν. Κεραμέως: Το φύλο δεν μπορεί να επηρεάζει τον μισθό

Οι τομεάρχες της ΕΛ.Α.Σ – Όλα τα ονόματα

ΥΠΕΝ: Σε δημόσια διαβούλευση η Εθνική Στρατηγική για τα Ύδατα

AI Act: Η Ελλάδα αποκτά ολοκληρωμένο εθνικό πλαίσιο εφαρμογής του Kανονισμού της ΕΕ για την Τεχνητή Νοημοσύνη

Δημοσκόπηση Interview: Άνοδος για ΝΔ και ΕΛ.Α.Σ., σταθερό ΠΑΣΟΚ και πτώση για την «Ελπίδα» της Καρυστιανού

Σπίτια για γιατρούς και δάσκαλους σε 12 νησιά

Ν. Παπαθανάσης: 142,969 εκατ. ευρώ σε περιοχές που επλήγησαν από φυσικές καταστροφές