Βγαίνει και η Κως από το «βαθύ κόκκινο» - Ισχυρότατη σύσταση τήρησης μέτρων στην Κάλυμνο

Βγαίνει και η Κως από το «βαθύ κόκκινο» - Ισχυρότατη σύσταση τήρησης μέτρων στην Κάλυμνο

Βγαίνει και η Κως από το «βαθύ κόκκινο» - Ισχυρότατη σύσταση τήρησης μέτρων στην Κάλυμνο

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 435 ΦΟΡΕΣ

Στο επίπεδο του αυξημένου κινδύνου κατεβαίνει και η Κως (μετά τη Ρόδο και τη Λέρο), που είχε μπει στο «βαθύ κόκκινο» από τις 10 Απριλίου, σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε νωρίτερα σήμερα ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας κ. Νίκος Χαρδαλιάς.

Σύμφωνα με την σχετική ενημέρωση τα κρούσματα στο νησί του Ιπποκράτη παρουσίασαν μείωση 55,65%, αφού μειώθηκαν στα 51 από 115 που είχαν καταγραφεί στο μέγιστο της επιδημιολογικής καμπύλης.

Αντίθετα στο επίπεδο του πολύ αυξημένου κινδύνου παραμένει εδώ και πολλές εβδομάδες η Κάλυμνος!

Μάλιστα ο κ. Χαρδαλιάς συμπεριέλαβε το νησί των «σφουγγαράδων» στις περιοχές όπου απευθύνει ισχυρότατη σύσταση για την απαρέγκλιτη τήρηση των μέτρων, ώστε να καταστεί δυνατό να μειωθούν τα κρούσματα και να μπορέσουν επίσης να βγουν από το «βαθύ κόκκινο».

Διαβάστε ακόμη

Φιλαρμονική Κώων: Παρέλαση στην Κω για την Ευρωπαϊκή Ημέρα Μουσικής

Αύριο συνεδριάζει η Δημοτική Επιτροπή Κω

Γιάννης Παππάς: «Η αλήθεια έχει μνήμη»

Η «κυρία» του λιμανιού της Κω ξαναζωντανεύει: Η Villa Brunetti σε μία νέα εποχή

Σύλληψη 35χρονου στην Κω για παραβίαση περιοριστικών όρων

Νίκος Στ. Μανούσης: Μια λησμονημένη πρωτοβουλία του Σταμάτη Κ. Μανούση και η ιστορική δικαίωση μιας ανάγκης της Κω

ΥΠΠΟ: Αποδόθηκαν στους πολίτες της Κω τρία σημαντικά μνημεία που είχαν υποστεί ζημιές από τον σεισμό του 2017- Δηλώσεις Λ. Μενδώνη

Σβουρένειο ΚΔΑΠμεΑ Δήμου Κω: Πρόγραμμα Εθελοντικής Προσφοράς και Δημιουργικής Απασχόλησης Ατόμων με Αναπηρία