Δυσαρέσκεια ιδιοκτητών ενοικιαζόμενων αυτοκινήτων

Δυσαρέσκεια  ιδιοκτητών  ενοικιαζόμενων  αυτοκινήτων

Δυσαρέσκεια ιδιοκτητών ενοικιαζόμενων αυτοκινήτων

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1070 ΦΟΡΕΣ

Τη δυσαρέσκειά τους εκφράζουν οι επιχειρηματίες των γραφείων ενοικιάσεως αυτοκινήτων και δικύκλων, για τον αποκλεισμό τους από το πρόγραμμα του ΕΣΠΑ για επανεκκίνηση των τουριστικών επιχειρήσεων και κατ' επέκταση του τουρισμού.

Θεωρούν άδικη την απόφαση του υπουργείου Ανάπτυξης να μη συμπεριλάβει τις τουριστικές επιχειρήσεις του κλάδου, «δημιουργώντας έτσι μια κατάφωρη αδικία, ακυρώνοντας τις εξαγγελίες του πρωθυπουργού για τη στήριξη όλων των τουριστικών επιχειρήσεων».

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Γραφείων Ιδιοκτητών Ενοικιάσεως Αυτοκινήτων και Δικύκλων (Π.Ο.Γ.Ε.Α.ΔΙ.), με υπόμνημά της προς τους καθ' ύλην αρμόδιους υπουργούς ζητεί να αλλάξει η απόφαση και να συμπεριληφθούν και οι επιχειρήσεις ενοικιάσεως αυτοκινήτων και δικύκλων. Σε αντίθετη περίπτωση, όπως δηλώνει, ο κλάδος θα αντιδράσει και θα προβεί σε όλες τις ενέργειες «για την αποκατάσταση αυτής της αδικίας».

Διαβάστε ακόμη

Δημόσια κλήρωση για τις θέσεις στη λαϊκή αγορά του Αγίου Δημητρίου

Συνεχής επαγρύπνηση και προσοχή!

Επανεκλογή Στ. Σκάρου στην προεδρία του Τμήματος HJ-33 ΑΧΕΠΑ Ρόδου

Ρόδος: Επικίνδυνη λακκούβα στον περιμετρικό δρόμο της Κρεμαστής

Η ανάπλαση των κατασκηνώσεων του Προφήτη Ηλία

Κ. Χαλκιάς: Προσεκτικοί χειρισμοί για το νέο Δικαστικό Μέγαρο

Σοβαρά προβλήματα ασφάλειας για πεζούς στην τουριστική περιοχή της Λάρδου

Ο δήμος Ρόδου προμηθεύεται λεωφορεία…