Στον Υπουργό Ενέργειας για τα προβλήματα ηλεκτροδότησης οι Δήμαρχοι τεσσάρων νησιών της Βόρειας Δωδεκανήσου

Στον Υπουργό Ενέργειας για τα προβλήματα ηλεκτροδότησης οι Δήμαρχοι τεσσάρων νησιών της Βόρειας Δωδεκανήσου

Στον Υπουργό Ενέργειας για τα προβλήματα ηλεκτροδότησης οι Δήμαρχοι τεσσάρων νησιών της Βόρειας Δωδεκανήσου

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 467 ΦΟΡΕΣ

Σημαντική συνάντηση με τον Υπουργό Περιβάλλοντος & Ενέργειας Κώστα Σκρέκα, είχαν εχθές, Τετάρτη 1η Σεπτεμβρίου, στην Αθήνα, οι Δήμαρχοι: Κω θεοδόσης Νικηταράς, Καλύμνου Δημήτρης Διακομιχάλης, Λέρου Μιχάλης Κόλλιας και Λειψών Φώτης Μάγγος.

Κυρίαρχο αντικείμενο της σύσκεψης, αποτέλεσε το τεράστιο πρόβλημα που προέκυψε πρόσφατα στην ομαλή ηλεκτροδότηση των νησιών, λόγω αλλεπάλληλων βλαβών σε μηχανές παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας στα εργοστάσια της ΔΕΗ που λειτουργούν σε Κω και Κάλυμνο.

Επισημάνθηκε ότι η έλλειψη εφεδρικών μηχανών, ικανών να καλύψουν άμεσα τις ανάγκες ηλεκτροδότησης, από τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν, στάθηκε η αιτία να υποβληθούν οι κάτοικοι και οι επισκέπτες των νησιών μας σε πρωτοφανή ταλαιπωρία, να υποστούν οι επιχειρήσεις τεράστια οικονομική ζημιά, πλήττοντας ταυτόχρονα την τουριστική εικόνα μας.

Απο τους Δημάρχους Λέρου και Λειψών προτάθηκε μεταξύ των άλλων, η αλλαγή του επίγειου δικτύου σε ότι αφορά στην όδευση στο νησί της Κάλυμνου, που ρευματοδοτεί Λέρο και Λειψούς.

Ο Υπουργός Περιβάλλοντος & Ενέργειας δεσμεύθηκε ότι εντός 2 μηνών θα κατατεθεί από τις εμπλεκόμενες αρχές, κυρίως από την Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας (ΡΑΕ), επιχειρησιακό σχέδιο μόνιμης επίλυσης του προβλήματος.

Διαβάστε ακόμη

Φιλαρμονική Κώων: Παρέλαση στην Κω για την Ευρωπαϊκή Ημέρα Μουσικής

Αύριο συνεδριάζει η Δημοτική Επιτροπή Κω

Γιάννης Παππάς: «Η αλήθεια έχει μνήμη»

Η «κυρία» του λιμανιού της Κω ξαναζωντανεύει: Η Villa Brunetti σε μία νέα εποχή

Σύλληψη 35χρονου στην Κω για παραβίαση περιοριστικών όρων

Νίκος Στ. Μανούσης: Μια λησμονημένη πρωτοβουλία του Σταμάτη Κ. Μανούση και η ιστορική δικαίωση μιας ανάγκης της Κω

ΥΠΠΟ: Αποδόθηκαν στους πολίτες της Κω τρία σημαντικά μνημεία που είχαν υποστεί ζημιές από τον σεισμό του 2017- Δηλώσεις Λ. Μενδώνη

Σβουρένειο ΚΔΑΠμεΑ Δήμου Κω: Πρόγραμμα Εθελοντικής Προσφοράς και Δημιουργικής Απασχόλησης Ατόμων με Αναπηρία