Επέστρεψαν τα χαμόγελα στους ταξιτζήδες της Ρόδου

Επέστρεψαν τα χαμόγελα  στους ταξιτζήδες της Ρόδου

Επέστρεψαν τα χαμόγελα στους ταξιτζήδες της Ρόδου

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 3933 ΦΟΡΕΣ

Τα χαμόγελα στα πρόσωπα των ταξιτζήδων της Ρόδου επέστρεψαν μετά από ένα χρόνο κατά τον οποίο ο κλάδος τους δοκιμάστηκε αρκετά λόγω της πανδημίας καθώς φέτος η σεζόν εξελίχθηκε (και) για τους ίδιους ανέλπιστα καλά ενώ, όπως λένε οι εκπρόσωποί τους αυτό οφείλεται και στο γεγονός ότι πλέον ο κόσμος εμπιστεύεται τα ταξί.

Όσον αφορά την πορεία του κλάδου τη φετινή σεζόν, ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Ιδιοκτητών Ταξί Ρόδου, κ. Θεοδόσης Καστανίδης, είπε, καταρχάς, ότι δεν πίστευε κανένας ότι το ταξί και ο τουρισμός γενικά θα πήγαιναν τόσο καλά φέτος.

Υπάρχουν φυσικά κάποιοι λόγοι που πήγε πολύ καλά ο κλάδος τους και, όπως είπε ο ίδιος, «ο πελάτης πιστεύει πλέον ότι είναι το ασφαλέστερο μέσο, επειδή κάνουν καθαριότητα με απολυμαντικά μέσα καθημερινά, ότι πλένουν εξωτερικά και εσωτερικά τα αυτοκίνητα, οι οδηγοί πάντα φοράνε μάσκα και πάνω από το 70% έχει βάλει το εμβόλιο». Μάλιστα, αυτό το έχουν αναδείξει στην κοινωνία και έτσι ο κόσμος χρησιμοποιεί πάρα πολύ το ταξί.

Όμως, δεν είναι μόνο αυτός ο λόγος που το ταξί δουλεύει αυτή τη στιγμή καλά. Όπως είπε ο κ. Καστανίδης, εκείνο που διαπιστώνουν είναι ότι ο κόσμος φέτος δεν χρησιμοποιεί τόσο πολύ το all inclusive και περνάει αρκετό χρόνο έξω από τα ξενοδοχεία. Ακόμη, είπε ότι οι πελάτες δεν προτιμούν τόσο τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς γιατί βλέπουν λίγο κόσμο μέσα και χρησιμοποιούν ταξί.

Ενδεικτικό γι’ αυτούς είναι ότι στο αεροδρόμιο όπου τα πούλμαν πέρυσι ήταν κατά εκατοντάδες φέτος είναι μερικές δεκάδες μια και δεν τα προτιμάει ο κόσμος αλλά παίρνει ταξί. Για αυτό παρατηρείται το φαινόμενο να δημιουργούνται ουρές με πελάτες και ο κόσμος περιμένει δέκα και δεκαπέντε λεπτά στις πιάτσες ταξί. Αυτό οφείλεται, όμως, και στο γεγονός ότι τα ταξί συχνά είναι μπλοκαρισμένα στον δρόμο γιατί έχει πάρα πολλή κίνηση στο νησί.

Αναφέρει, μάλιστα, χαρακτηριστικά, ο Πρόεδρος ότι μία διαδρομή από το Μανδράκι προς την Ιξιά και πίσω, με μία κανονική ταχύτητα είναι 20 λεπτά ενώ την κάνουν σε 40 και 45 λεπτά λόγω της κίνησης και το ταξί είναι κάπου μποτιλιαρισμένο και έτσι υπάρχει κόσμος στις πιάτσες. Επειδή ακριβώς είδε κάποια σχόλια γι’ αυτό στα social media, θέλησε να επισημάνει ότι αν βελτιωθεί το κυκλοφοριακό, κανένας πελάτης δεν θα περιμένει σε καμία πιάτσα γιατί θα τους εξυπηρετούν πάρα πολύ γρήγορα.

Όπως λέει, φέτος, δεν μπορούν 400 ταξί να εξυπηρετήσουν 40 και 50 χιλιάδες κόσμο σε μία ημέρα. Μάλιστα, ο Σύνδεσμος έχει προσλάβει και security για να διασφαλίσει την ομαλότητα ενώ στο αεροδρόμιο βρίσκονται και μέλη του Δ.Σ. και ο μέσος όρος αναμονής δεν υπερβαίνει τα 10-15 λεπτά.

Συνοψίζοντας, ο κ. Καστανίδης είπε ότι οι ταξιτζήδες δούλεψαν αυτό το δίμηνο όπως όλος ο κόσμος, δηλαδή δεν έφθασαν τα επίπεδα του 2019, ωστόσο η κατάσταση σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να συγκριθεί με την περυσινή. Ο κόσμος δεν είναι τόσος πολύς αλλά το ταξί δουλεύει λίγο περισσότερο επειδή το προτιμάει ο κόσμος γιατί το θεωρεί το πιο ασφαλές μέσο. Μάλιστα, στο σημείο αυτό είπε πάνω από το 70% στον κλάδο έχουν ενώ μέχρι τον Οκτώβριο αναμένεται να έχουν εμβολιαστεί σε ποσοστό 90%.

Όσον αφορά την κρουαζιέρα, όπως είπε, στην αρχή ήταν πολύ δυσαρεστημένοι και είχαν επικοινωνήσει μαζί τους από τον Δήμο διότι είχαν εκφράσει την πρόθεση να κλείσουν το λιμάνι επειδή έρχονταν οι τουρίστες και μπορούσαν να πάνε παντού αλλά όχι στην πόλη. Στην πορεία είδαν ότι άφηναν τον κόσμο να βγαίνει έξω και τους στενοχωρεί μόνο μία Εταιρεία που δεν τους αφήνει και γι’ αυτό θέλουν να εκφράσουν τη διαμαρτυρία τους.

Ο Γενικός Γραμματέας του Συνδέσμου, κ. Μανόλης Διακοσταμάτης, είπε και εκείνος από την πλευρά του ότι, σε γενικές γραμμές, η σεζόν πήγε πάρα πολύ καλά αυτούς τους δύσκολους καιρούς. Μια παρατήρηση που θέλησε να κάνει είναι ότι υπάρχει πρόβλημα με την καθαριότητα, κάτι που τους επισημαίνουν οι πελάτες τους και, επίσης, οι διαβάσεις πεζών στην Ιξιά και το Φαληράκι δεν είναι ορατές με αποτέλεσμα, ιδίως τις νυχτερινές ώρες, μόνο οι επαγγελματίες οδηγοί να σταματούν.

Διαβάστε ακόμη

Ιακ. Γρύλλης: «Επιχειρείται η ηθική και οικονομική εξόντωσή μου»

54 προσλήψεις από τον δήμο Ρόδου για την προστασία των δασών

Απαγορεύεται η διέλευση και παραμονή στις δασικές περιοχές τις νυκτερινές ώρες

Επίθεση Γ. Νικητιάδη στη ΝΔ για το ακτοπλοϊκό Καρπάθου-Κάσου σε συζήτηση με τον Γ. Παππά στη Βουλή

Αύριο Σάββατο στις 12 το μεσημέρι το τελευταίο αντίο στον Αθανάσιο Κούτσια

Οδηγίες του Ιατρικού Συλλόγου για την προστασία από την αφρικανική σκόνη

Επτά πλωτά ραντάρ «κλειδώνουν» το Αιγαίο

Εκδήλωση ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ για τις Ευρωεκλογές με Κ. Αρβανίτη, Ζ. Τσιριγώτη, Κ. Γιαννακά