Δυσαρέσκεια για τις τηλεσυνεδριάσεις του δημοτικού συμβουλίου Ρόδου
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 425 ΦΟΡΕΣ
Την έντονη δυσαρέσκειά τους, εξέφρασαν χθες σε κεντρική καφετέρια της πόλης, δύο δημοτικοί σύμβουλοι της μειοψηφίας για το γεγονός ότι οι συνεδριάσεις του δημοτικού συμβουλίου εξακολουθούν να γίνονται με τηλεδιάσκεψη λόγω κορωνοϊού.
Καιρός είναι να επανέλθουμε στις κανονικές συνεδριάσεις, έλεγε χαρακτηριστικά ο ένας εξ αυτών, καταλογίζοντας ευθύνες στη δημοτική αρχή.
Πιθανόν, μάλιστα, σύμφωνα με αυτά που έλεγαν, να έχουμε σύντομα συνεδριάσεις.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News