Την τρίτη δόση του εμβολίου έκανε ο πρώην Νομίατρος Δωδεκανήσου

Την τρίτη δόση του εμβολίου έκανε ο πρώην Νομίατρος Δωδεκανήσου

Την τρίτη δόση του εμβολίου έκανε ο πρώην Νομίατρος Δωδεκανήσου

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 870 ΦΟΡΕΣ

Από τους πρώτους που μετέβησαν για να εμβολιαστούν με την τρίτη δόση του εμβολίου κατά του κορωνοϊού, ήταν ο πρώην Νομίατρος Δωδεκανήσου κος Παντελής Διακογεωργίου.

Συνταξιούχος σήμερα πια ο ίδιος, παρακολουθεί από τη Ρόδο όλες τις προσπάθειες των συναδέλφων του και δίνει συγχαρητήρια σε όλους όσοι έχουν σηκώσει αυτό το βάρος για να τελειώνουμε μια ώρα πιο νωρίς με τις συνέπειες της ασθένειας που έχει γονατίσει ολόκληρο τον πλανήτη.

Ο ίδιος συμβουλεύει να επιταχυνθεί και η διαδικασία των αντιγριπικών εμβολίων, γεγονός που θα θωρακίσει με τον καλύτερο τρόπο τον πληθυσμό. Για όσους δεν γνωρίζουν, ο κος Διακογεωργίου ήταν επόπτης στον εμβολιασμό τουλάχιστον 50.000 συμπατριωτών μας, στη θητεία του.

Τέλος, ευχήθηκε σε όλο τον κόσμο να έχουν υγεία και δύναμη για να αντιμετωπίζουν τις δυσκολίες και τα καθημερινά προβλήματα που παρουσιάζονται.

Διαβάστε ακόμη

Συνεχής επαγρύπνηση και προσοχή!

Επανεκλογή Στ. Σκάρου στην προεδρία του Τμήματος HJ-33 ΑΧΕΠΑ Ρόδου

Ρόδος: Επικίνδυνη λακκούβα στον περιμετρικό δρόμο της Κρεμαστής

Η ανάπλαση των κατασκηνώσεων του Προφήτη Ηλία

Κ. Χαλκιάς: Προσεκτικοί χειρισμοί για το νέο Δικαστικό Μέγαρο

Σοβαρά προβλήματα ασφάλειας για πεζούς στην τουριστική περιοχή της Λάρδου

Ο δήμος Ρόδου προμηθεύεται λεωφορεία…

Προσοχή στα spoof calls