Φ. Μάγγος: Αν είχαμε τις διπλάσιες τουριστικές κλίνες, θα τις γεμίζαμε και αυτές φέτος!

Φ. Μάγγος: Αν είχαμε τις διπλάσιες τουριστικές κλίνες, θα τις γεμίζαμε και αυτές φέτος!

Φ. Μάγγος: Αν είχαμε τις διπλάσιες τουριστικές κλίνες, θα τις γεμίζαμε και αυτές φέτος!

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 522 ΦΟΡΕΣ

«Η τουριστική σεζόν του 2021 θα πρέπει να χαρακτηριστεί ως η πιο επιτυχημένη των τελευταίων ετών», δήλωσε αναφερόμενος στη φετινή σεζόν ο δήμαρχος Λειψών κ. Φώτης Μάγγος.

«Ήμασταν αισιόδοξοι μεν στην έναρξη της σεζόν, αλλά οι αφίξεις ξεπέρασαν κάθε προσδοκία. Οι επιχειρηματίες είναι ευχαριστημένοι και πιστεύουν πως θα ρεφάρουν τις απώλειες της περσινής σεζόν. Τον Αύγουστο οι πληρότητες στα καταλύματα του νησιού έφθασαν στο 100%.

Τον Σεπτέμβριο οι πληρότητες ήταν πάνω από το 80%. Είναι από τις καλύτερες χρονιές και θα ξεπεράσει σε δεδομένα το 2019. Αυτό είναι σημαντικό γιατί η πανδημία δημιούργησε μια αποστροφή στη μαζικότητα. Ο κόσμος διάλεξε προορισμούς όπου δεν υπάρχει πολύς συνωστισμός», τόνισε.

Σε ερώτηση αν υπάρχουν ακόμη και τώρα αφίξεις στο νησί ο κ. Μάγγος τόνισε:
«Ακόμη και τώρα που μιλάμε έχουμε κόσμο στο νησί. Φεύγοντας για το συνέδριο της ΚΕΔΕ η πληρότητα στα καταλύματα ήταν στο 30 με 40%».

Ο δήμαρχος Λειψών αναφέρθηκε και στην προετοιμασία που γίνεται τώρα για την προβολή του νησιού στο εξωτερικό. Οι Λειψοί μετείχαν σε όλες τις διαδικτιακές εκθέσεις.

«Οι Λειψοί έγιναν παγκόσμια είδηση όταν ήρθε στο νησί η Βασίλισσα Σοφία της Ισπανίας. Με δημοσιεύματα προσπαθούμε να κρατούμε στη δημοσιότητα το νησί μας με θετικό τρόπο. Καταφέρνουμε να προκαλούμε το ενδιαφέρον. Φέτος αν είχαμε τα διπλάσια δωμάτια, θα τα είχαμε γεμίσει. Ξεκινήσαμε να δουλεύουμε ήδη για την επόμενη σεζόν», είπε ο δήμαρχος Λειψών.

Το συνέδριο της ΚΕΔΕ

Ο δήμαρχος αναφέρθηκε και στο συνέδριο της ΚΕΔΕ που πραγματοποιήθηκε στο Βελίδειο συνεδριακό κέντρο.

«Μετά από ένα χρόνο το συνέδριο της ΚΕΔΕ έγινε δια ζώσης. Ήταν άψογα διοργανωμένο. Η αίσθηση που μου άφησε ήταν θετική. Δεν περιμένει κανείς χειροπιαστά αποτελέσματα από ένα συνέδριο. Η παρουσία των υπουργών όμως και κυρίως του υπουργού Εσωτερικών καθώς και του αναπληρωτή μας άφησαν μια θετική αύρα. Οι εξαγγελίες που έγιναν ήταν στη θετική κατεύθυνση. Το κυριότερο αφορούσε την αύξηση της χρηματοδότησης των δήμων κατά 15% από το 2023», τόνισε ο κ. Μάγγος.

Με αφορμή και την ομιλία που πραγματοποίησε στο συνέδριο της ΚΕΔΕ τόνισε:

«Μέχρι τότε μας υποσχέθηκαν ότι θα δώσουν δύο έκτακτες επιχορηγήσεις. Εμείς ζητήσαμε να καθοριστεί ένα ελάχιστο κόστος λειτουργίας ενός μικρού Δήμου. Δεν μπορεί να λειτουργεί ένας ΟΤΑ με λιγότερα χρήματα. Ζήτησα να εξασφαλιστεί και το ελάχιστο στελεχιακό δυναμικό», τόνισε ο δήμαρχος Λειψών.

Διαβάστε ακόμη

Χρήστος Ευστρατίου: Αναβαθμίζεται ο επαρχιακός δρόμος Γενναδίου – Απολακκιάς

Ποσό 1,2 εκατ. ευρώ από την περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου για την αποκατάσταση του κωδωνοστασίου στον Ευαγγελισμό

Επαναληπτική ηλεκτρονική δημοπρασία για παραχωρήσεις αιγιαλού και παραλιών σε Ρόδο, Κω, Κάρπαθο και Κάλυμνο

Ρόδος: Ιστορικά ακίνητα στην οδό Ιπποτών σκοπεύει να αξιοποιήσει ο ΟΔΑΠ

Έκτακτη προσγείωση αεροσκάφους στο αεροδρόμιο Διαγόρας Ρόδου

Στο Κεντρικό Συμβούλιο Υγείας συμμετέχει ο ροδίτης χειρουργός Κώστας Κουτσόπουλος

Η «Περβόλα» αποκαλύπτεται στον φακό του Φίλιππου Φιλίππου: Ένα κρυμμένο κόσμημα 75 ετών στην καρδιά της Ρόδου

Μιχάλης Θωμάτος: "Η πρόληψη των πυρκαγιών αποτελεί ευθύνη όλων"