Ο Ολλανδός που λατρεύει τη Ρόδο γιόρτασε και φέτος μαζί μας την 28η Οκτωβρίου

Ο Ολλανδός που λατρεύει τη Ρόδο γιόρτασε  και φέτος μαζί μας την 28η Οκτωβρίου

Ο Ολλανδός που λατρεύει τη Ρόδο γιόρτασε και φέτος μαζί μας την 28η Οκτωβρίου

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1862 ΦΟΡΕΣ

Επί 24 ολόκληρα χρόνια έρχεται στο νησί μας για διακοπές τέτοια εποχή, ο Ολλανδός τουρίστας κος Benno. Και εκτός από διακοπές, γιορτάζει μαζί μας και την εθνική μας επέτειο, την 28η Οκτωβρίου, κρατώντας, μάλιστα, και τη δική του σημαία στο κέντρο της Ρόδου, την ώρα της παρέλασης.

Όπως σημειώνει στη «Ροδιακή» ο συμπολίτης μας κος Γιάννης Ευθυμίου, ο Ολλανδός τουρίστας, λατρεύει τη Ρόδο και τους Έλληνες. Ήρθε από την Ολλανδία για να γιορτάσει την 28η Οκτωβρίου. Ο Benno υπεραγαπά την Ελλάδα και ιδιαίτερα τη Ρόδο, την οποία τιμά 24 χρόνια κάθε χρόνο. Ξεκίνησε από το Άμστερνταμ μόνο και μόνο για να γιορτάσει μαζί με τους Ροδίτες την εθνική μας επέτειο.

Το σημαντικό είναι ότι ο Ολλανδός επισκέπτης δεν έμεινε παθητικός θεατής στην παρέλαση, αλλά είχε μαζί του την ελληνική σημαία που την ανέμιζε με καμάρι στο κέντρο της Ρόδου πριν και μετά τις εκδηλώσεις που πραγματοποιήθηκαν.

Διαβάστε ακόμη

Ο δήμος Ρόδου προμηθεύεται λεωφορεία…

Προσοχή στα spoof calls

Ξύπνησαν αναμνήσεις στους παλιούς Ροδίτες τα εγκαίνια της «Περβόλας»

…Έτοιμος ο Νίκος Τσουκαλάς!

H «κλειστή πόρτα»

Συνεχιζόμενη δυσοσμία στην οδό Μεγ. Κωνσταντίνου

Καλά πήγε ο Μάιος, ελπίζουμε να πάει καλά και ο Ιούνιος!

Ολ. Βικάτου: Μέχρι το Σάββατο στη Ρόδο, τη Δευτέρα γ.γ. του ΥΠΠΟ