Κώστας Παπαδόπουλος: Καλύτερα να επανέλθουμε στις 29 Ιανουαρίου

Κώστας Παπαδόπουλος: Καλύτερα να επανέλθουμε στις 29 Ιανουαρίου

Κώστας Παπαδόπουλος: Καλύτερα να επανέλθουμε στις 29 Ιανουαρίου

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 520 ΦΟΡΕΣ

Στις 29 Ιανουαρίου και όχι στις 16, «βλέπει» ο Κώστας Παπαδόπουλος ότι είναι το πιο λογικό προκειμένου να δοθεί επανέναρξη στο πρωτάθλημα της Α’ Κατηγορίας Δωδεκανήσου.

Είναι κάτι που επεσήμανε με δηλώσεις που έκανε χθες στην «Αθλητική Ροδιακή». Ο ίδιος τόνισε τα εξής: «Λόγω των κρουσμάτων, θεωρώ ότι το πιο λογικό είναι να παίξουμε ξανά από τις 29 Ιανουαρίου και μετά. Νομίζω ότι δεν θα μπορέσουμε να αγωνιστούμε και το ερχόμενο Σαββατοκύριακο».


Από εκεί και πέρα αναφερόμενος στην επόμενη ημέρα με αφορμή και τη νέα αγωνιστική απραξία, είπε τα εξής:
«Είναι ένα πρόβλημα αυτό οπωσδήποτε. Η διακοπή είναι μεγάλη και όσο και να κάνεις προπόνηση δεν μπορείς να έχεις αγωνιστικό ρυθμό. Δεν κάνουμε και φιλικά προκειμένου να βοηθήσουμε προκειμένου να μην υπάρχει διασπορά, οπότε αυτό είναι σίγουρα ένα πρόβλημα. Είναι κάτι που θα επηρεάσει όλες τις ομάδες και είναι δεδομένο ότι θα χρειαστούμε και πάλι μια περίοδο προσαρμογής.

Ο δεύτερος γύρος του πρωταθλήματος θα είναι διαφορετικός».

Διαβάστε ακόμη

Η παρουσία του Έλαφου στα Πανελλήνια ποδηλασίας δρόμου στη Στυλίδα

Οι Δωδεκανήσιοι που θα συμμετάσχουν στο πανελλήνιο αναπτυξιακό στίβου Κ16 στη Θήβα

Δυναμώνει το κέντρο του ο Ευαγόρας με τον Νικόλαο Λυκομήτρο

Επιστροφή της Ειρήνης Παπαεμμανουήλ στον Σταυρό Καλυθιών και νέες ανανεώσεις

Έζρα Μανιόν: «Σπουδαία πρόκληση ο Κολοσσός»

Από τον Ζέφυρο προς την Καλλιθέα οι δεύτερες «Παράκτιες Διαδρομές» του ΑΣΙΑΘ Ρόδου

Στα ρεκόρ του Βαλκανικού του Βόλου η Ραφαέλα Σπανουδάκη με την ομάδα 4x100

Και τη νέα περίοδο στον Ταξιάρχη Καλάθου ο Κυριάκος Στελλάς