Σ. Καρίκης: Ξεκάθαρη η στήριξή μας προς Γιαννόπουλο και Κουσουρνά – Να λήξει η ταλαιπωρία τους

Σ. Καρίκης: Ξεκάθαρη η στήριξή μας προς Γιαννόπουλο και Κουσουρνά – Να λήξει η ταλαιπωρία τους

Σ. Καρίκης: Ξεκάθαρη η στήριξή μας προς Γιαννόπουλο και Κουσουρνά – Να λήξει η ταλαιπωρία τους

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 726 ΦΟΡΕΣ

Την πλήρη στήριξή του προς τους πρώην Δημάρχους, κ. Γιώργο Γιαννόπουλο και Στάθη Κουσουρνά εξέφρασε ο αντιδήμαρχος Παιδείας, Προσχολικής Αγωγής και Μετανάστευσης, Στράτος Καρίκης.

«Ο πρώην δήμαρχος κ. Γιώργος Γιαννόπουλος, ταλαιπωρείται από το 2006 που ολοκλήρωσε τη θητεία του.
Ενώ έχει αθωωθεί από τα δικαστήρια, εξακολουθεί μέχρι σήμερα να φάινεται υπεύθυνος για δαπάνες που έγιναν κατά τη θητεία του και κρίθηκαν ως μη νόμιμες.

Ήταν ξεκάθαρη η εισήγηση του Δημάρχου στο δημοτικό συμβούλιο και φυσικά συμφωνούμε όλοι μας με το ότι πρέπει να λήξει η ταλαιπωρία του.
Ανάλογη είναι βέβαια και η στήριξή μας στον πρώην δήμαρχο, Στάθη Κουσουρνά, έναν εκ των κατηγορουμένων για τις πλημμύρες του 2013».

Αναφερόμενος σε αγωγή που έχουν καταθέσει 47 υπάλληλοι του Δήμου ζητώντας οι συμβάσεις τους να γίνουν αορίστου χρόνου, ο αντιδήμαρχος δήλωσε:
«Η αγωγή αφορά 47 εργαζομένους στον δήμο που έχουν διαδοχικές συμβάσεις.
Εργάζονται στους παιδικούς σταθμούς και στα ΚΔΑΠ καλύπτοντας μόνιμες ανάγκες του Δήμου, επιπλέον αναμένεται το επόμενο διάστημα να λειτουργήσουν στο νησί νέοι παιδικοί σταθμοί σε περιοχές, όπως η Ιαλυσός.

Επομένως, εμείς πρώτοι απ’ολους αναγνωρίζουμε την ανάγκη νομιμοποίησης αυτών των εργαζομένων. Το δικαστήριο θα γίνει τον Φεβρουάριο, θα είμαστε εκεί για να στηρίξουμε τους ανθρώπους αυτούς και φυσικά να αποδείξουμε το αυτονόητο, ότι δηλαδή χωρίς αυτούς τους υπαλλήλους δεν μπορούν να λειτουργήσουν οι δομές αυτές του δήμου.
Με χαρά περιμένουμε και την απόφαση ώστε να μετατραπούν οι συμβάσεις σε αορίστου χρόνου.

Για το κλείσιμο των σχολικών μονάδων λόγω κακοκαιρίας, ο κ. Καρίκης ανέφερε:
«Θα ήθελα να συγχαρώ τους Ροδίτες και τις Ροδίτισσες που τήρησαν μια σοβαρή και υπεύθυνη στάση τις μέρες αυτής της κακοκαιρίας. Από τη Δευτέρα έως και την Τετάρτη έμειναν κλειστά τα σχολεία αλλά και το σύνολο των υπηρεσιών του νησιού καθώς έπρεπε να αποκατασταθούν βλάβες και ζημιές στο νησί και να γίνουν ασφαλείς οι δρόμοι.
Σήμερα, Πέμπτη, κρίναμε ότι τα σχολεία μας έπρεπε να ανοίξουν με εξαίρεση κάποιες περιοχές όπου υπάρχουν ακόμη ορισμένα προβλήματα λόγω χιονιού.

Είχαμε πολλά αιτήματα από γονείς, που ζητούσαν τα σχολεία να παραμείνουν κλειστά λόγω του ψύχους. Καταλαβαίνουμε ότι το πρωτόκολλο που ισχύει λόγω πανδημίας του κορωνοϊου όπου τα παιδιά κάνουν μάθημα με ανοιχτά παράθυρα κάνει δύσκολες τις συνθήκες. Σε ένα ηλιόλουστο όμως νησί δεν μπορούμε να κρατάμε κλειστά τα σχολεία μας. Κατανοούμε την κατάσταση και διαβεβαιώνω τους γονείς αλλά και τους καθηγητές ότι αν μελλοντικά δούμε ξανά ψυχρές θερμοκρασίες, θα λάβουμε τα απαραίτητα μέτρα».

Διαβάστε ακόμη

Γιάννης Παππάς: Θωρακίζουμε τα Δωδεκάνησα απέναντι στη λειψυδρία»

Έφυγε από τη ζωή ο πρώην πάρεδρος της Αγίας Μαρίνας, Μηνάς Ασπράς

Πραγματοποιήθηκε η πρώτη σύσκεψη εργασίας, παρουσία του νέου Γενικού Γραμματέα Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, Φώτη Μάγγου

Συνάντηση του υπουργού Προστασίας του Πολίτη, Μ. Χρυσοχοΐδη με την πρέσβη της Αυστραλίας στην Ελλάδα, Alison Duncan

Προσωρινά κρατούμενη η 23χρονη για τις τηλεφωνικές απάτες

Φίλιππος Φιλίππου: Αρχοντικό Χασάν Μπέη: Όταν η ιστορία ξαναβρίσκει τη μορφή της από ψηλά

Ρόδος: Διέρρηξαν οικία «σήκωσαν» το χρηματοκιβώτιο και... έγιναν καπνός – Σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη περιείχε 100.000 ευρώ και 1.200 λίρες Αγγλίας

Κινητοποίηση της Πυροσβεστικής υπηρεσίας για φωτιά κοντά στις Καλυθιές