Σε εγρήγορση βρίσκονται οι ΔΗΜΤΟ της Νέας Δημοκρατίας στα Δωδεκάνησα

Σε εγρήγορση βρίσκονται οι ΔΗΜΤΟ της Νέας Δημοκρατίας στα Δωδεκάνησα

Σε εγρήγορση βρίσκονται οι ΔΗΜΤΟ της Νέας Δημοκρατίας στα Δωδεκάνησα

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 412 ΦΟΡΕΣ

Σε δελτίο Τύπου που εξέδωσε η ΔΕΕΠ Δωδεκανήσου της Νέας Δημοκρατίας αναφέρει τα εξής:

Την Τετάρτη 02 Φεβρουαρίου 2022 και ώρα 19.00 πραγματοποιήθηκε με υβριδικό τρόπο στα γραφεία της Διοικούσας Επιτροπής Εκλογικής Περιφέρειας (Δ.Ε.Ε.Π.)Δωδεκανήσου Νέας Δημοκρατίας υπό το συντονισμό της Προέδρου της Οργάνωσης Ευτυχίας Χαραλαμποπούλου η Σύνοδος των Προέδρων ΔΗΜΤΟ της Δωδεκανήσου και Συνεδρίαση της ΔΕΕΠ Δωδεκανήσου Ν.Δ.

Η Πρόεδρος της ΔΕΕΠ Δωδεκανήσου, αφού ανέλυσε διάφορα οργανωτικά ζητήματα, αναφέρθηκε στο κυβερνητικό έργο και στην τρέχουσα πολιτική επικαιρότητα και έδωσε αρχικά το λόγο σε όλους τους Προέδρους οι οποίοι συμμετείχαν μέσω τηλεδιάσκεψης, δηλαδή των ΔΗΜΤΟ των νησιών Κω (Μαρία Ψύρη), Λέρου(Εμμανουήλ Πιτταροκοίλη), Πάτμου (ο Πρόεδρος Αθανάσιος Ηλιού εκπροσωπήθηκε από το μέλος της Δημτο Άννα- Μαρία Γρύλη), Τήλου (Αντώνιο Οικονόμου), Καλύμνου (Άγγελο Καλαθιανάκη) και Καρπάθου (Βάιο Ντρισμπιώτη) και στη συνέχεια στον Πρόεδρο της ΔΗΜΤΟ Ρόδου(Αντώνη Αρφαρά , ο οποίος συμμετείχε δια ζώσης.

Όλοι οι Πρόεδροι ανέλυσαν τις απόψεις τους και έθεσαν ζητήματα που απασχολούν τις περιοχές ευθύνης τους, με σκοπό την αποστολή προτάσεων στα αρμόδια Υπουργεία μέσω της Γραμματείας Οργανωτικού του κόμματος.

Παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν όλες οι κομματικές οργανώσεις, λόγω της ιδιαίτερης κατάστασης που βιώνουμε εξ’αιτίας της πανδημίας, η Πρόεδρος διεπίστωσε με ικανοποίηση ότι οι Πρόεδροι και τα μέλη των ΔΗΜΤΟ βρίσκονται σε εγρήγορση, πραγματοποιούν τις Συνεδριάσεις που προβλέπονται από τον Κανονισμό και γενικά προσπαθούν να βρίσκονται κοντά στην κοινωνία με επισκέψεις σε φορείς, καταγραφή προβλημάτων και με εθελοντικές δράσεις.

Η Πρόεδρος της ΔΕΕΠ, αφού ευχαρίστησε όλους τους προέδρους των ΔΗΜΤΟ για τη συμμετοχή τους και γενικά για την προσπάθεια που καταβάλουν όλοι, τόνισε πόσο σημαντική είναι αυτή η επικοινωνία, διότι έτσι διατηρείται δυνατός ο δεσμός ανάμεσα σε όλες τις κομματικές οργανώσεις και εξασφαλίζεται η ομαλή λειτουργία τους.

Μάλιστα, συμφωνήθηκε να πραγματοποιηθεί , μόλις οι συνθήκες το επιτρέψουν, συνάντηση όλων των ΔΗΜΤΟ της Δωδεκανήσου σε ένα νησί , όπου θα διεξαχθεί μία από τις τακτικές συνεδριάσεις της ΔΕΕΠ Δωδεκανήσου.

Διαβάστε ακόμη

Β. Κικίλιας: «Έχουμε έναν πραγματικό αντίπαλο: τα προβλήματα της ελληνικής κοινωνίας»

Χουρδάκης: Στη Βουλή οι καταγγελίες για τουρκικά αλιευτικά σε ελληνικά χωρικά ύδατα

Θετική η υπουργός Παιδείας στην πρόταση του Μάνου Κόνσολα για τη διάθεση στα Δωδεκάνησα νέων λεωφορείων για τους μαθητές και τις μαθήτριες των Ειδικών Σχολείων

Άδ. Γεωργιάδης: Πάνω από 2.000 αιτήσεις για 1.131 θέσεις γιατρών

Γιώργος Γεραπετρίτης από την Ποντγκόριτσα: Σταθερή στήριξη της Ελλάδας στην ευρωπαϊκή πορεία του Μαυροβουνίου

Μίκα Ιατρίδη: «Χρηματοδότηση σχεδόν 12 εκατ. ευρώ για έργα ύδρευσης και υποδομών στη Λέρο από τα υπουργεία Περιβάλλοντος και Ενέργειας και Μετανάστευσης και Ασύλου»

Γιάννης Παππάς: «Η αλήθεια έχει μνήμη»

Βασίλης Υψηλάντης: Εξασφάλιση €6 εκατ. για σημαντικά έργα στη Λέρο