Στο «βαθύ κόκκινο» ανέβηκε η Κως

Στο «βαθύ κόκκινο» ανέβηκε η Κως

Στο «βαθύ κόκκινο» ανέβηκε η Κως

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1579 ΦΟΡΕΣ

Δόθηκε στη δημοσιότητα ο νέος επικαιροποιημένος επιδημιολογικός χάρτης της χώρας με ημερομηνία αναφοράς την 1η Φεβρουαρίου 2022.

Όλη η Ηπειρωτική Ελλάδα βρίσκεται στο «ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ» (επίπεδο 5) πλην ελάχιστων εξαιρέσεων.
Στα Δωδεκάνησα η Κάλυμνος με Ρόδο, Λέρο και Σύμη παραμένουν στο ανώτερο επίπεδο 5, στο «ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ» ενώ στο ίδιο επίπεδο ανέβηκε και η Κως.

Στο «ΚΟΚΚΙΝΟ», επίπεδο 4, βρίσκονται Πάτμος, Κάρπαθος και Καστελλόριζο.
Στο «ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ» Νίσυρος και Τήλος.
Στο «ΚΙΤΡΙΝΟ» Λειψοί και Κάσος.
Στο «ΠΡΑΣΙΝΟ» Αστυπάλαια, Αγαθονήσι και Χάλκη.

Να σημειωθεί ότι στα δύο υψηλότερα επίπεδα «ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ» και «ΚΟΚΚΙΝΟ», προβλέπονται μέτρα Δημόσιας Υγείας σε επίπεδο ΠΕ ή Δήμου.
1. Επικοινωνία και αναλυτική ενημέρωση των τοπικών αρχών για τα ιδιαίτερα επιδημιολογικά χαρακτηριστικά της περιοχής

2. Ενεργοποίηση ειδικού κλιμακίου ΕΟΔΥ/Πολιτικής Προστασίας προκειμένου να:
• αυξηθούν oι δειγματοληπτικοί έλεγχοι για SARS-CoV-2
• πραγματοποιηθεί εντατική και επιτόπια ιχνηλάτηση
• πραγματοποιηθεί κατά προτεραιότητα αυξημένος αριθμός εμβολιασμών.

Διαβάστε ακόμη

Ισχυρός σεισμός έγινε αισθητός τώρα στην Κάρπαθο

Η ΝΟΕ ΠΑΣΟΚ Νοτίων Δωδεκανήσων τίμησε τη μνήμη του Ανδρέα Παπανδρέου

Προειδοποίηση από τον “Κολοσσό”: Κίνδυνος για τροφοδοσία και μεταφορές στα νησιά

Η ΔΕΥΑ Ρόδου προβαίνει σε κυκλοφοριακές ρυθμίσεις για την ανάγκη ολοκλήρωσης έργου που διασφαλίζει οριστικά την υδροδότηση Καλυθιών και Φαληρακίου

Αποτελέσματα Αρχαιρεσιών 2026 του Κυνοφιλικού Ομίλου Σκύλων Εργασίας Ρόδου (ΚΟΣΕΡ)

Πρόγραμμα Πανηγύρεως Ιερού Ναού Αγίου Αποστόλου Παύλου Κω

Η Χάλκη γιόρτασε τη φιλία, την παράδοση και την παιδεία στο 4ο Φεστιβάλ Φιλίας & Παράδοσης

Χρήστος Ευστρατίου: Στη μάχη των πυρκαγιών και το Bell 214ST – Ενισχύεται η αεροπυρόσβεση στο νησί