Πορεία διαμαρτυρίας του ΕΠΑΛ Κω για στελέχωση νοσοκομείου και οδικό δίκτυο
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 484 ΦΟΡΕΣ
Με μεγάλη συμμετοχή πραγματοποιήθηκε χθες στην Κω η πορεία διαμαρτυρίας που διοργάνωσε η σχολική κοινότητα του ΕΠΑΛ Κω, «για ένα ασφαλές οδικό δίκτυο και ένα στελεχωμένο Νοσοκομείο» και με αφορμή το τραγικό περιστατικό με τον θάνατο δύο μαθητών του Λυκείου από τροχαίο, πριν από δύο εβδομάδες στον δρόμο προς Ασκληπιείο.
Μαθητές και γονείς με τη συμμετοχή φορέων, σωματείων και κατοίκων του νησιού και κεντρικά συνθήματα «να φτιαχτούν τα γεφύρια και να στελεχωθεί το Νοσοκομείο» ξεκίνησαν από το Λύκειο κάνοντας στάση στο Δημαρχείο, όπου και συζήτησαν με τον δήμαρχο Κω Θεοδόση Νικηταρά επικεντρώνοντας «στην επιτακτική ανάγκη να ανακατασκευαστεί το γεφύρι» στο οποίο βρήκαν τραγικό θάνατο τα δυο παιδιά όταν το τζιπ στο οποίο επέβαιναν ανατράπηκε και έπεσε στον γκρεμό.
Να σημειωθεί ότι η αρμοδιότητα ανακατασκευής του γεφυριού αποτελεί και σημείο διχογνωμίας μεταξύ δήμου και Περιφέρειας.
Ο δήμαρχος τόνισε ότι την ευθύνη αποκατάστασης του γεφυριού την είχε παλαιότερα η Νομαρχία και την έχει και σήμερα η Περιφέρεια. «Η ευθύνη του δήμου», υπογράμμισε ο κ. Νικηταράς, «φθάνει μέχρι το Ασκληπιείο».
Μάλιστα υπάρχει, όπως εξήγησε, μελέτη με ενεργή σύμβαση αυτή τη στιγμή, αντίγραφο της οποίας και έδωσε στους μαθητές και γονείς τονίζοντας ότι «καθημερινή είναι η μάχη που δίνουν με σεβασμό στις επόμενες γενιές και η δημοτική αρχή δεν θέλει αυτό το γεγονός να γίνει σημείο αντιπαράθεσης».
Οι συμμετέχοντες στην κινητοποίηση ανέφεραν ότι ήταν χρέος τους, μετά και το τραγικό περιστατικό να κινητοποιηθούν, τόσο ως σχολείο, όσο και ως κοινωνία, ενωμένοι, για τη βελτίωση της Υγείας και του οδικού δικτύου στο νησί. Στη συνέχεια κατευθύνθηκαν στο Νοσοκομείο όπου ζήτησαν από τον διοικητή άμεση ενίσχυση του Ιπποκράτειου Νοσοκομείου Κω με γιατρούς, νοσηλευτές και στελέχωση του ΕΚΑΒ με διασώστες και ασθενοφόρα.
Πηγή: ertnews.gr

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News