Ικανοποιημένοι οι ταξιτζήδες της Ρόδου για τα ταξί έξι και εννέα θέσεων

Ικανοποιημένοι οι ταξιτζήδες της Ρόδου για τα ταξί έξι και εννέα θέσεων

Ικανοποιημένοι οι ταξιτζήδες της Ρόδου για τα ταξί έξι και εννέα θέσεων

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1803 ΦΟΡΕΣ

Ικανοποιημένος είναι ο κλάδος των ιδιοκτητών ταξί στη Ρόδο, από την απόφαση του υπουργείου Μεταφορών να ξεκινήσει στο Νότιο Αιγαίο την εφαρμογή πιλοτικού προγράμματος για την κυκλοφορία έξι και εννέα θέσεων ταξί έχοντας σκοπό την κάλυψη των αναγκών ειδικά το καλοκαίρι.

Μάλιστα ο Σύνδεσμος Ιδιοκτητών αυτοκινήτων Ταξί Ρόδου είχε συνάντηση με τον υφυπουργό Μεταφορών Μιχάλη Παπαδόπουλο κατά την πρόσφατη επίσκεψή του στο νησί μας, με τον οποίο συζήτησε εκτενώς το θέμα, κυρίως σε ό,τι αφορά τις παραμέτρους της εφαρμογής του.

Η διοίκηση του συνδέσμου, κατέθεσε την πρόταση να αντικατασταθεί ο στόλος των ταξί του νησιού σε ποσοστό 40%, δηλαδή περίπου 160 αυτοκίνητα από τα περίπου 400 που υπάρχουν, καθώς το πρόγραμμα προβλέπει την αντικατάσταση των υπαρχόντων ταξί και όχι την έκδοση νέων αδειών ταξί.

Όπως δήλωσε χθες ο πρόεδρος του συνδέσμου Θεοδόσης Καστανίδης, μέχρι στιγμής δεν γνωρίζουμε πόσοι ιδιοκτήτες ενδιαφέρονται να ξεκινήσουν τη διαδικασία αντικατάστασης. Αυτό θα γίνει γνωστό όταν ξεκινήσει η κατάθεση των αιτήσεων.

Ερωτηθείς από τους δημοσιογράφους για το θέμα δήλωσε χθες τα εξής: «Εδώ και πολλά χρόνια στη Ρόδο κάνουμε έναν πολύ μεγάλο αγώνα για να καταφέρουμε να έχουμε τα εννέα θέσεων ταξί. σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές μας που μπορούν να μεταφέρουν από 1 έως 9 άτομα, εμείς μπορούμε να μεταφέρουμε από 1 έως 4 άτομα.

Αυτή η προσπάθεια έχει αποδώσει. Βγήκε πριν από λίγο καιρό μία τροπολογία που λέει ότι μπορούν να κυκλοφορούν στην Ελλάδα ταξί από 6 έως 9 θέσεις, δοκιμαστικά στο Νότιο Αιγαίο. Αυτό ήταν τιμή για το νησί αλλά και μία μεγάλη ευθύνη. Ξεκινά κάτι καινούριο και εμείς ως Δ.Σ. πρέπει να το φέρουμε σε πέρας γιατί μετά από εμάς αν όλα πάνε καλά θα δοθούν ταξί εννέα θέσεων ταξί σε όλη την Ελλάδα».

Αναφερόμενος στο τι συζητήθηκε με τον υφυπουργό Μεταφορών στη Ρόδο, κατά τη συνάντηση που έγινε παρουσία των Δ.Σ. των συνδέσμων ιδιοκτητών ταξί όλης της περιφέρειας και τους εκπροσώπους της ομοσπονδίας, είπε ότι συζητήθηκαν οι τέσσερις άξονες για το πώς θα μπορέσει αυτό το πρόγραμμα να υλοποιηθεί.

Μάλιστα διευκρίνισε ότι δεν πρόκειται για νέες άδεις ταξί, αλλά για αντικατάσταση των παλιών οχημάτων από νέα με 6 έως 9 θέσεις.

Πιο αναλυτικά, αναφερόμενος ο κ. Καστανίδης στους τέσσερις άξονες δήλωσε:
«Ο πρώτος άξονας είναι ο τρόπος με τον οποίο θα δουλεύουν μέσα στις πιάτσες ταξί. Η λογική είναι ότι θα δουλεύουν, όπως τα υπάρχοντα ταξί, θα έχουν το ίδιο χρώμα θα μπαίνουν στη σειρά προτεραιότητας, όταν έρχεται ένας πελάτης θα χρεώνεται με το τιμολόγιο για έναν πελάτη, αν είναι πέντε πελάτες, το τιμολόγιο θα είναι διαφορετικό.

Σε ό,τι αφορά τον τρόπο έκδοσης άδειας θα γίνονται κάποιες αιτήσεις; Θα μπορεί να αλλάξει το 100% των αυτοκινήτων; Εμείς έχουμε ζητήσει να γίνει σε ποσοστό 40%. Μέχρι και 160 αυτοκίνητα δηλαδή. Πάντως δεν πιστεύω ότι θα μας εγκρίνουν μεγάλο ποσοστό, εκτιμώ ότι θα φτάσει μέχρι το 25% έως 30%.

Όσοι θέλουν να αλλάξουν τα αυτοκίνητά τους θα το δηλώσουν και αν το ποσοστό τους είναι μικρότερο, δεν υπάρχει πρόβλημα, παραγγέλνουν τα αυτοκίνητά τους. Αν είναι περισσότερο το Δ.Σ. θα συγκεντρώσει τις αιτήσεις των ενδιαφερομένων και το υπουργείο θα κάνει κλήρωση και όσοι θα επιλεγούν θα έχουν ένα χρόνο περιθώριο να αντικαταστήσουν τα αυτοκίνητά τους καθώς οι εταιρείες δεν έχουν σήμερα αυτοκίνητα. Πρέπει να γίνει παραγγελία και να περιμένει κανείς να το πάρει.

Το τιμολόγιο είναι λογικό όταν παίρνουμε ένα άτομο να αλλάξει. Πρέπει να ισχύσουν απλά πράγματα για να μην μπερδεύεται ο κόσμος. Έχουμε μία σημαία σήμερα 1,20 ευρώ, πρέπει να αυξηθεί λίγο, έχουμε τη χαμηλότερη χρέωση 3,5 ευρώ, πρέπει να αυξηθεί λίγο. Η πρώτη ταρίφα από 80 λεπτά να αυξηθεί σε ένα ποσοστό 30% έως 40% και η διπλή ταρίφα από 1,20 ευρώ να αυξηθεί 30% έως 40%. Αν η Λίνδος π.χ. είναι 60 ευρώ να πάει με την αύξηση 78,80 ευρώ».

Σύμφωνα με τον ίδιο, ο υπουργός τόνισε ότι οι προτάσεις είναι απλές και ικανοποιητικές και υποσχέθηκε ότι μέσα στον Φεβρουάριο θα υπογραφεί η υπουργική απόφαση ενώ μέχρι τον Μάιο θα έχουν ολοκληρωθεί οι διαδικασίες. Αυτό σημαίνει ότι από τον Μάρτιο θα μπορεί να γίνει η προμήθεια των αυτοκινήτων. «Είναι κάτι πολύ καλό για τον τόπο μας.

Σκοπός μας είναι η εξυπηρέτηση του κόσμου. Ειδικά τους δύο μήνες αιχμής υπάρχει πρόβλημα και στην αναμονή και στην εξυπηρέτηση.

Τώρα μία οικογένεια μπορεί να παίρνει ένα ταξί και να μην ταλαιπωρείται. Οι προϋποθέσεις βέβαια είναι λίγο δύσκολες. Τα αυτοκίνητα πρέπει να είναι καινούρια και το κόστος κυμαίνεται από 25.000 έως και 50.000 ευρώ. αποτρεπτικό είναι το ότι, σύμφωνα με όσα ισχύουν, για πέντε χρόνια δεν μπορείς να το κάνεις συμβατικό.

Πρέπει να το κρατήσεις», κατέληξε ο κ. Καστανίδης ο οποίος με την ευκαιρία υπογράμμισε ότι η υποκλοπή έργου από τα παράνομα ταξί-βαν βρίσκεται στα ύψη παρά τους συνεχείς ελέγχους και τα υψηλά πρόστιμα.

Διαβάστε ακόμη

Ενθαρρυντικά ξεκινάει η σεζόν για τη ΔΕΡΜΑΕ

Συνέδριο για τον ρόλο της δημοσιογραφίας στην τοπική ανάπτυξη διεξάγεται στη Ρόδο

Ιακ. Γρύλλης: «Επιχειρείται η ηθική και οικονομική εξόντωσή μου»

54 προσλήψεις από τον δήμο Ρόδου για την προστασία των δασών

Απαγορεύεται η διέλευση και παραμονή στις δασικές περιοχές τις νυκτερινές ώρες

Επίθεση Γ. Νικητιάδη στη ΝΔ για το ακτοπλοϊκό Καρπάθου-Κάσου σε συζήτηση με τον Γ. Παππά στη Βουλή

Αύριο Σάββατο στις 12 το μεσημέρι το τελευταίο αντίο στον Αθανάσιο Κούτσια

Οδηγίες του Ιατρικού Συλλόγου για την προστασία από την αφρικανική σκόνη