Σε «όαση» μετατράπηκε η Ρεματιά της Ψίνθου

Σε «όαση» μετατράπηκε  η Ρεματιά της Ψίνθου

Σε «όαση» μετατράπηκε η Ρεματιά της Ψίνθου

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 2978 ΦΟΡΕΣ

Σε «όαση» μετατράπηκε η Ρεματιά της Ψίνθου που, μετά την ανάπλαση και τον εξωραϊσμό της, συμβάλλει όχι μόνο στην αισθητική αναβάθμιση ολόκληρης της γύρω περιοχής αλλά αποτελεί και έναν πανέμορφο περιπατητικό χώρο για ντόπιους και επισκέπτες!

Συγκεκριμένα, ικανοποιώντας ένα αίτημα χρόνων, αυτό το διάστημα, ολοκληρώθηκε και δόθηκε προς χρήση αυτό το σημαντικό έργο αισθητικής και περιβαλλοντικής σημασίας στη Ρεματιά της Ψίνθου, το οποίο είναι χρηματοδοτούμενο από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Νοτίου Αιγαίου, με τη συγχρηματοδότηση από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης.

Στόχος της πρότασης ήταν η αξιοποίηση και ανάδειξη της ρεματιάς με τη διατήρηση του φυσικού τοπίου, της χλωρίδας και της πανίδας και τη διαμόρφωση ανοικτών χώρων προσέλκυσης των επισκεπτών.
Ουσιαστικά, με διαμορφώσεις ήπιας μορφής, βελτιώθηκε η εικόνα της ρεματιάς, με σεβασμό στον ήδη διαμορφωμένο βιότοπό της και δημιουργήθηκε ένα όμορφο περιπατητικό μονοπάτι που ξεκινά από το ύψος του Δημοτικού Σχολείου, διατρέχει τη ρεματιά και καταλήγει στην πλατεία των πηγών «Φασούλι», προσβάσιμο κατά το μεγαλύτερο τμήμα του και από ΑμεΑ.

Αναλυτικά: τοποθετήθηκε νέα πλακόστρωση, δημιουργήθηκαν καθιστικά σε διάφορα σημεία της διαδρομής, επενδύθηκαν με πέτρα και επισκευάστηκαν τα υφιστάμενα εναέρια κανάλια άρδευσης και κατασκευάστηκαν ξύλινες πέργκολες, καθώς και μία μεταλλική γέφυρα ενοποίησης που ενώνει τον χώρο δυτικά του φράγματος (κτήριο έκθεσης ψαριού «γκιζάνι») με τον χώρο ανατολικά του φράγματος (χώρος υπό διαμόρφωση μπροστά από τον παραδοσιακό νερόμυλο).

Σε ανάρτησή του, ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων, κ. Τηλέμαχος Καμπούρης, αναφέρει για το έργο αυτό:
«Τη δική της όαση με φιλικές προσβάσεις για όλους απέκτησε η Ψίνθος.
Μ’ ένα έργο εναρμονισμένης αισθητικής με το φυσικό τοπίο, διαμορφώσαμε την όχθη της ρεματιάς, δημιουργώντας το μοναδικό περιπατητικό χώρο από το Δημοτικό Σχολείο μέχρι την Πλατεία των Πηγών στο «Φασούλι».

Με πέτρινα καθιστικά, ομαλούς διαδρόμους ακόμη και για ΑμεΑ, ξύλινες πέργκολες, ένα μεταλλικό γεφύρι και εξωραϊσμό των αρδευτικών καναλιών, η ομορφιά της καρδιάς της Ψίνθου, αναδείχθηκε μοναδικά και περιμένει τους θαυμαστές της!
Η δημοτική αρχή του Αντώνη Καμπουράκη δίπλα σε όλα τα χωριά και τις ανάγκες τους. Έχουμε δρόμο ακόμη.
Συνεχίζουμε».

Διαβάστε ακόμη

Καθολική αντίδραση στην Κάρπαθο για την τηλεοπτική σειρά "Κανακαρά", που ετοιμάζει το MEGA

Υποχώρηση φρεατίου αποχέτευσης στην περιοχή Σαν Φραντζίσκο της Ρόδου

Ρόδος: Ρετρό μηχανές και ιστορικά αυτοκίνητα στο 3ο Faliraki Oldtimer Festival»

Συγκινητική η γιορτή αποφοίτησης του Γυμνασίου Σορωνής

Ευρεία στήριξη των φορέων της Ρόδου στις πεζοδρομήσεις, την ανάπλαση της Πλατείας Κύπρου και τα νέα μέτρα κυκλοφορικής ρύθμισης

Η Σοφία Ζαχαράκη αποθεώνει τον Ηλ. Αναστασιάδη και τη Δωδεκανησιακή λύρα!

Β. Κικίλιας από Λειψούς: «Οι λύσεις για τα νησιά πρέπει να προέρχονται από ανθρώπους που γνωρίζουν βαθιά τις τοπικές ανάγκες»

Στους Λειψούς σήμερα ο Υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας - Δηλώσεις του νέου Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Φώτη Μάγγου