Παπανδρέου: "Μεγάλος ασθενής" η δημόσια διοίκηση

Παπανδρέου: "Μεγάλος ασθενής" η δημόσια διοίκηση

Παπανδρέου: "Μεγάλος ασθενής" η δημόσια διοίκηση

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 365 ΦΟΡΕΣ

Ως "μεγάλο ασθενή" περιέγραψε εκ νέου ο πρωθυπουργός την ελληνική δημόσια διοίκηση, τονίζοντας ότι έχει εθιστεί στο πελατειακό σύστημα και αποτελεί πλέον μέρος του προβλήματος. Από το βήμα του Συμποσίου της Σύμης ο κ. Παπανδρέου σημείωσε ότι η κυβέρνηση π

Ως "μεγάλο ασθενή" περιέγραψε εκ νέου ο πρωθυπουργός την ελληνική δημόσια διοίκηση, τονίζοντας ότι έχει εθιστεί στο πελατειακό σύστημα και αποτελεί πλέον μέρος του προβλήματος. Από το βήμα του Συμποσίου της Σύμης ο κ. Παπανδρέου σημείωσε ότι η κυβέρνηση προωθεί μεγάλες αλλαγές προσθέτοντας ότι "θα φέρει τους καλύτερους στον κόσμο" προκειμένου αυτές να προχωρήσουν.

Ο κ. Παπανδρέου σχολίασε επίσης τις αιχμές του Γενικού Επιθεωρητή Δημόσια Διοίκησης Λέανδρου Ρακιντζή περί καθεστώτος ατιμωρησίας των επωνύμων.

Διαβάστε ακόμη

Τ. Θεοδωρικάκος: Προς απόσυρση το πλαφόν στα καύσιμα, περιμένω μείωση τιμών στα τρόφιμα - Κομπλεξική η αντίδραση της αντιπολίτευσης στο posokanei

Όλα ανοιχτά από τον Τραμπ για τα F-35 στην Τουρκία, «πιθανόν να κάνω κάτι που θα τους χαροποιήσει» είπε λίγο πριν τη σύνοδο κορυφής του ΝΑΤΟ

Δέκα έργα ύψους 15 εκατ. ευρώ για την αντιμετώπιση της λειψυδρίας από το ΥΠΕΝ σε εννέα νησιωτικούς δήμους

Νέοι ΚΑΔ: Τι αλλάζει για ξενοδοχεία, τουριστικά καταλύματα και επιχειρήσεις φιλοξενίας

Naval Group: Κρίσιμη χρονιά για το Πολεμικό Ναυτικό της Ελλάδας το 2026

Σχέδιο επιδότησης για το «κυνήγι» του λαγοκέφαλου: Τα σενάρια που εξετάζονται και η πρόταση να αφήσουν τη φύση να κάνει το... ξεκαθάρισμα

Ν. Κεραμέως: Το φύλο δεν μπορεί να επηρεάζει τον μισθό

Οι τομεάρχες της ΕΛ.Α.Σ – Όλα τα ονόματα