Με μια... εφεδρική τηλεφωνική γραμμή έμεινε ολόκληρη η διεύθυνση συγκοινωνιών

Με μια... εφεδρική τηλεφωνική γραμμή έμεινε ολόκληρη  η διεύθυνση συγκοινωνιών

Με μια... εφεδρική τηλεφωνική γραμμή έμεινε ολόκληρη η διεύθυνση συγκοινωνιών

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 452 ΦΟΡΕΣ

Τρεις εβδομάδες ψάχνουν για... πλακέτα στον ΟΤΕ και πλακέτα δεν βρίσκουν

Απίστευτη είναι η ταλαιπωρία για το κοινό αλλά και τους υπαλλήλους σε μια από τις πιο νευραλγικές υπηρεσίες του νομού μας, καθώς από τις 11 Ιουνίου, έχει τεθεί εκτός ολόκληρο το τηλεπικοινωνιακό σύστημα της Υπηρεσίας Συγκοινωνιών στα Δωδεκάνησα, εξαιτίας σοβαρής τεχνικής βλάβης που σημειώθηκε.

Παρά το γεγονός ότι πρόκειται για δημόσια υπηρεσία που επιβάλλεται να έχει καθημερινή επαφή με πολίτες αλλά και με τα κεντρικά του Υπουργείου Συγκοινωνιών για να διεκπεραιώνονται δεκάδες σημαντικές υποθέσεις, εν τούτοις η βλάβη συμπλήρωσε χθες τρεις εβδομάδες(!) και δεν έχει ακόμα αποκατασταθεί.

Αντί αυτού, οι αρμόδιοι του ΟΤΕ κατάφεραν να δώσουν σε λειτουργία μία και μοναδική τηλεφωνική γραμμή, η οποία πάντως σε καμία των περιπτώσεων δεν μπορεί να εξυπηρετήσει ουσιαστικά, ούτε τους υπαλλήλους αλλά ούτε και τους δεκάδες συναλλασσόμενους σε καθημερινή βάση.

Διαβάστε ακόμη

Εκλογές για την ανάδειξη αιρετών εκπροσώπων στο Πρωτοβάθμιο Υπηρεσιακό Συμβούλιο της 2ης ΔΥΠΕ

Ξενοδοχοϋπάλληλοι Ρόδου προς τους τουρίστες: «Η πραγματικότητά πίσω από την καρτ ποστάλ»!

Και επίσημα δήμαρχος Λειψών η Ευαγγελίστρια Λαουντού

Νοσοκομείο Αττικόν: 90χρονος αποπειράθηκε να μπει στο δωμάτιο της Μάρως Κοντού με μαχαίρι

Έφυγε από τη ζωή ο Μανώλης Διακομανώλης - Θλίψη και συγκίνηση σε Ρόδο και Κάρπαθο

Γιάννης Παππάς: Θωρακίζουμε τα Δωδεκάνησα απέναντι στη λειψυδρία»

Έφυγε από τη ζωή ο πρώην πάρεδρος της Αγίας Μαρίνας, Μηνάς Ασπράς

Πραγματοποιήθηκε η πρώτη σύσκεψη εργασίας, παρουσία του νέου Γενικού Γραμματέα Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, Φώτη Μάγγου