Εργαζόμενοι ΕΚΑΒ Ρόδου: «Μας ενδιαφέρει η ουσία, η πολιτική είναι πολύ μακριά από εμάς»

Εργαζόμενοι ΕΚΑΒ Ρόδου: «Μας ενδιαφέρει η ουσία, η πολιτική είναι πολύ μακριά από εμάς»

Εργαζόμενοι ΕΚΑΒ Ρόδου: «Μας ενδιαφέρει η ουσία, η πολιτική είναι πολύ μακριά από εμάς»

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 458 ΦΟΡΕΣ

Σε ανακοίνωση που εξέδωσε το σωματείο εργαζομένων στο ΕΚΑΒ Ρόδου αναφέρει τα εξής:

Αξιότιμε. κ. Περιφερειάρχη,

Σε απάντηση των πρόσφατων δηλώσεών σας στα τοπικά ΜΜΕ, αναφορικά με τη δημοσίευση του δελτίου τύπου του σωματείου μας για την υποστελέχωση του ΕΚΑΒ, θα θέλαμε να δηλώσουμε τα εξής:

Αρχικά το σωματείο μας (Εργασιακό σωματείο ΕΚΑΒ Ρόδου) εκπροσωπεί τους εργαζόμενους σε Ρόδο, Κω, Κάλυμνο και Χίο. Σκοπός μας είναι τόσο να είμαστε δίπλα σε κάθε εργαζόμενο του ΕΚΑΒ όσο και η καλύτερη δυνατή λειτουργία της υπηρεσίας μας, αφού αυτό ωφελεί στη δημόσια υγεία γενικότερα.

Στις δηλώσεις σας αναφέρετε, ότι σας στοχοποιήσαμε και αναφερθήκατε σε εμάς κάνοντας λόγο για “ομάδα κομματικών παραγόντων αλλά και συνδικαλιστών οι οποίοι εντάσσονται μέσα στους κομματικούς παράγοντες, που προσπαθούν να χτίσουν πολιτικό κεφάλαιο πάνω στην αγωνία που έχει ο κόσμος και οι νησιώτες, κινδυνολογώντας ασύστολα και καθημερινά”.

Αλήθεια από που πηγάζουν αυτές οι δηλώσεις σας και ο αιχμηρός λόγος για το πρόσωπο μας ότι δήθεν κάνουμε πολιτικό παιχνίδι;

Η πολιτική είναι πολύ μακριά από τον δικό μας χώρο, δεν μας αφορά και δεν μας ενδιαφέρει.

Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι μόνο η ουσία.

Γι’ αυτό θίξαμε δημόσια ένα πολύ συγκεκριμένο θέμα που μας απασχολεί και ζητήσαμε την συνδρομή ΟΛΩΝ των πολιτικών αρχόντων αλλά και των πολιτών ώστε να συσπειρωθούμε και να καταφέρουμε να στελεχωθεί η υπηρεσία μας και να μειωθούν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε, τα οποία είναι τόσο σημαντικά που ακόμα και τα επείγοντα περιστατικά δυσκολευόμαστε να καλύψουμε.

Την προσφορά της τωρινής αλλά και προηγούμενης περιφερειακής αρχής στο ΕΚΑΒ, την αναγνωρίζουμε και θα σας ευχαριστήσουμε άλλη μία φορά δημοσίως για αυτήν.

Ωστόσο, δεν μπορούμε να μην συνεχίσουμε να θίγουμε τα προβλήματα που έχουμε, που δεν αφορούν στο καινούριο κτίριο που έχουμε, τον δρόμο ή το πάρκινγκ, αλλά κυρίως στην έλλειψη ανθρώπινου δυναμικού.

Απευθυνόμαστε σε όλους, όχι στην Περιφέρεια και σε εσάς προσωπικά.

Είμαστε επαγγελματίες στον χώρο της υγείας και έχουμε δώσει όρκο και καθήκον μας είναι να υπηρετούμε το λειτούργημά μας με τον καλύτερο εαυτό μας για να σώζουμε ανθρώπινες ζωές και αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε.

Χωρίς επαρκές προσωπικό όμως, το έργο μας γίνεται πολύ δύσκολο και έτσι χρειαζόμαστε τη συνδρομή σας. ΟΛΩΝ, χωρίς στοχοποιήσεις, χωρίς κομματισμούς, χωρίς να υποκινούνται συμφέροντα. Άλλωστε γινόμαστε όλοι μας καθημερινά μάρτυρες της κατάστασης που επικρατεί στο νησί μας.

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.

Ο Πρόεδρος Η. Γεν. Γραμματέας

Φ. Χατζησταμάτης Λ. Σαλαώρα

Διαβάστε ακόμη

Έκτακτη προσγείωση αεροσκάφους στο αεροδρόμιο Διαγόρας Ρόδου

Στο Κεντρικό Συμβούλιο Υγείας συμμετέχει ο ροδίτης χειρουργός Κώστας Κουτσόπουλος

Η «Περβόλα» αποκαλύπτεται στον φακό του Φίλιππου Φιλίππου: Ένα κρυμμένο κόσμημα 75 ετών στην καρδιά της Ρόδου

Μιχάλης Θωμάτος: "Η πρόληψη των πυρκαγιών αποτελεί ευθύνη όλων"

Νικητιάδης για Κάλυμνο στον Υπ. Ναυτιλίας: «Περιμένετε, να κουραστώ; Δε θα κουραστώ να φέρνω τα θέματα της Καλύμνου στη Βουλή»

Η οικιακή κομποστοποίησηκαι ό,τι πιο greenθα κάνεις φέτος συνεχίζει το ταξίδι της στα νησιά του Νοτίου Αιγαίου

Χωρίς νερό θα μείνει για 7 ώρες αύριο Τρίτη 23 Ιουνίου η Ιαλυσός

Φιλαρμονική Κώων: Παρέλαση στην Κω για την Ευρωπαϊκή Ημέρα Μουσικής