Αντιγόνη Ντρισμπιώτη: Δεύτερο χρυσό στο Μόναχο – Πρώτη στα 20 χλμ. βάδην στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα στίβου

Αντιγόνη Ντρισμπιώτη: Δεύτερο χρυσό στο Μόναχο – Πρώτη στα 20 χλμ. βάδην στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα στίβου

Αντιγόνη Ντρισμπιώτη: Δεύτερο χρυσό στο Μόναχο – Πρώτη στα 20 χλμ. βάδην στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα στίβου

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 481 ΦΟΡΕΣ

Το χρυσό μετάλλιο και στα 20χλμ. βάση κατέκτησε η Αντιγόνη Ντρισμπιώτη στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα στίβου του Μονάχου. Η Ελληνίδα κορυφαία αθλήτρια κάνει το double στο Μόναχο και φεύγει με το «χρυσό» μετάλλιο και στα 35χλμ. και στα 20χμλ. βάδην.

Κάνοντας μία εξαιρετική κούρσα και διατηρώντας το χαμόγελο αλλά και τον ρυθμό της σε όλο τον αγώνα, η Αντιγόνη Ντρισμπιώτη τερμάτισε πρώτη την κούρσα με 1:29:03, γράφοντας ιστορία.

Η Ντρισμπιώτη παρ΄ότι πριν ακριβώς τέσσερις ημέρες κατέκτησε το χρυσό στα 35χμλ. βάδην, αποφάσισε να πάρει μέρος και στα 20χλμ. καθώς ήταν σε εξαιρετική φόρμα.

Ειδικότερα η 38χρονη Ελληνίδα πρωταθλήτρια ένιωθε καλά σωματικά και αποφάσισε τελευταία στιγμή χθες μαζί με τον προπονητή της Ναπολέων Κεγαλόπουλο, να πάρει μέρος στον αγώνα, κυρίως για να απολαύσει, δίχως κανένα άγχος, την συμμετοχή της στην απόσταση.

Αυτό αποδείχτηκε και στην σημερινή κούρσα, καθώς καθ΄όλη τη διάρκεια της διαδρομής και ειδικά στα τελευταία χιλιόμετρα απέκτησε σημαντικό προβάδισμα σε σχέση με της υπόλοιπες πρωταθλήτριες.

Η Ελληνίδα πρωταθλήτρια εφάρμοσε για ακόμα μία φορά ένα έξυπνο τρικ. Έμεινε από την αρχή κοντά στις πρωτοπόρες χωρίς να ανεβάσει στροφές.

Την ώρα που οι αντίπαλες της έδειχναν να έχουν μείνει από δυνάμεις στους τελευταίους γύρους, η Αντιγόνη Ντρισμπιώτη ανέβασε ρυθμό και στις άφησε πίσω.

Δεύτερη τερμάτισε η Πολωνή Καταρζίνα Ζβιζμεμπλο με 1:29.20 και τρίτη η Γερμανίδα Σάσκια Φέιγκε με 1:29.25. Η έτερη Ελληνίδα, Χριστίνα Παπαδοπούλου πέρασε 12η τη γραμμή του τερματισμού, με χρόνο 1:35.19.

Σημειώνεται πως η Ελληνίδα αθλήτρια γίνεται στα 38 της χρόνια η πρώτη από τη χώρα μας που κάνει «νταμπλ» χρυσών μεταλλίων σε Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα.

Πηγή: in.gr

Διαβάστε ακόμη

Γι’ άλλη μια χρονιά επιτυχημένο το «Βόλεϊ με Καρδιά»

Η Μαρία-Ευαγγελία Χατζηνικολάου του Έσπερου Κω στην προετοιμασία της Εθνικής μπάσκετ Παγκορασίδων

Ανακοινώθηκε η λύση συνεργασίας του Ηρακλή Λάρδου με τον Γιώργο Δημητριάδη

Εντυπωσιακός Μανώλης Καλλιστής, νικά τον Eyvazli στο ‘KOK Fight Night’ της Λεμεσού

Αρνητική απάντηση του Αν. Περιφερειάρχη Απ. Ασπράκη στο αίτημα του Αντιδημάρχου Κ. Χαλκιά για εκ νέου παραχώρηση στον Δήμο του Κολυμβητηρίου στην Ιαλυσό.

Από 5 έως 10 Ιουλίου θα γίνει φέτος ο ιστιοπλοϊκός αγώνας «Rodos Cup»

Ο Σπύρος Κασιμάτης πρώτη μεταγραφή του Αστέρα Παστίδας

Ios Futures: Ιστορικό ασημένιο μετάλλιο για Ντάλλα και Χατζηνικολάου