Εφηβικό τμήμα δημιούργησε ο Ορφέας

Εφηβικό τμήμα δημιούργησε ο Ορφέας

Εφηβικό τμήμα δημιούργησε ο Ορφέας

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 286 ΦΟΡΕΣ

Στο εφηβικό πρωτάθλημα της ΕΠΣΔ επανέρχεται ο Ορφέας.

Οι «κόκκινοι» μετά από αρκετά χρόνια, κατάφεραν να δημιουργήσουν και πάλι εφηβικό τμήμα, έχοντας σαν μεγάλο τους στόχο να δώσουν την ευκαιρία σε πολλά παιδιά να χαρούν τη συμμετοχή. Προπονητής του τμήματος θα είναι ο Γιώργος Γιαννόπουλος.

Στη σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε ο σύλλογος, αναφέρονται τα εξής: «Το Δ.Σ. του Α.Ο. Ορφέας ανακοινώνει ότι μετά από αρκετά χρόνια η ομάδα μας θα συμμετάσχει κανονικά στο νέο Εφηβικό πρωτάθλημα της Ένωσης Ποδοσφαιρικών Σωματείων Δωδεκανήσου για τη σεζόν 2022-2023. Προπονητής της ομάδας θα είναι ο κ. Γιώργος Γιαννόπουλος».

Διαβάστε ακόμη

Μπάσκετ: Δεν συνεχίζει στον Διαγόρα ο Κώστας Λιβιεράτος

Μεγάλη πρεμιέρα με 3-0 για την Εθνική τένις Κοριτσιών U14!

Βασίλης Τσακίρης και Μανώλης Αυγουστάκης παραμένουν στον Ορφέα

Επιτυχημένο το «Rodos Arena Cup»

Αλλάζει τηλεοπτική "στέγη" η GBL!

Τετράδα ανανεώσεων στον ΠΑΟΚ Ρόδου

Παραμένει ο Μανώλης Βαρδόπουλος στον Διγενή

Στο… ψάξιμο γι’ άλλους δυο ξένους ο Κολοσσός H Hotels Collection