Το εγκαταλελειμμένο κτήριο δίπλα στον Ιερό Ναό Αγίου Νεκταρίου επί της οδού Αυστραλίας

Το εγκαταλελειμμένο κτήριο δίπλα στον Ιερό Ναό Αγίου Νεκταρίου επί της οδού Αυστραλίας

Το εγκαταλελειμμένο κτήριο δίπλα στον Ιερό Ναό Αγίου Νεκταρίου επί της οδού Αυστραλίας

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 2508 ΦΟΡΕΣ

Με επιστολή του προς την Υγειονομική Υπηρεσία περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου ο αρχιμανδρίτης Αμφιλόχιος Πίκιας αναφέρει τα εξής:

«Παρακαλούμε όπως προβείτε στον υγειονομικό έλεγχο του συνορεύοντος εγκαταλελειμμένου κτηρίου επί της οδού Αυστραλίας και ειδικά στον υπόγειο χώρο που λόγω συσσώρευσης πληθώρας ακαθαρσιών και επικίνδυνων πραγμάτων, έχει καταντήσει μια υγειονομική βόμβα για όλα τα πέριξ του ναού δημόσια συγκροτήματα της περιοχής, δημοτικά σχολεία, ίδρυμα ΑμεΑ «Ελπίδα» κλπ.

Με εκτίμηση,
+ Αρχιμ. Αμφιλόχιος Πίκιας»

Διαβάστε ακόμη

Συνεχής επαγρύπνηση και προσοχή!

Επανεκλογή Στ. Σκάρου στην προεδρία του Τμήματος HJ-33 ΑΧΕΠΑ Ρόδου

Ρόδος: Επικίνδυνη λακκούβα στον περιμετρικό δρόμο της Κρεμαστής

Η ανάπλαση των κατασκηνώσεων του Προφήτη Ηλία

Κ. Χαλκιάς: Προσεκτικοί χειρισμοί για το νέο Δικαστικό Μέγαρο

Σοβαρά προβλήματα ασφάλειας για πεζούς στην τουριστική περιοχή της Λάρδου

Ο δήμος Ρόδου προμηθεύεται λεωφορεία…

Προσοχή στα spoof calls