Δύο φορτηγά σκουπίδια έβγαλε ο δήμος κάτω από τον ξύλινο πεζόδρομο

Δύο φορτηγά σκουπίδια έβγαλε ο δήμος κάτω από τον ξύλινο πεζόδρομο

Δύο φορτηγά σκουπίδια έβγαλε ο δήμος κάτω από τον ξύλινο πεζόδρομο

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1795 ΦΟΡΕΣ

Τι αναφέρει σε ανάρτησή του ο αντιδήμαρχος Καθαριότητας

Δύο φορτηγά με σκουπίδια (από στρώματα, κουβέρτες, αποφάγια, χαρτόκουτα και διάφορα άλλα), έβγαλαν κάτω από τον ξύλινο πεζόδρομο της περιοχής Αυστραλίας, οι υπηρεσίες καθαριότητας του δήμου της Ρόδου έπειτα από την πολυήμερη παραμονή μεταναστών στο σημείο.

Για το γεγονός είχαν κινητοποιηθεί τις προηγούμενες μέρες, λιμενικό και αστυνομία, οι οποίοι συνέλαβαν συνολικά 113 άτομα που είχαν έρθει παράνομα στις προηγούμενες μέρες στο νησί μας και οι οποίοι βρήκαν προσωρινό καταφύγιο στη συγκεκριμένη παραλία μέχρι να μεταφερθούν με το πλοίο της γραμμής στο κέντρο φιλοξενίας μεταναστών στην Κω.

Σε μήνυμά του στην προσωπική του σελίδα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο αντιδήμαρχος Καθαριότητας κος Νίκος Καραμαρίτης αναφέρει: «Ξύλινος διάδρομος περιοχή Κόβα.
Τι να πούμε, απλά μαζεύουμε. Διεύθυνση Καθαριότητας δήμου Ρόδου».

Διαβάστε ακόμη

Αποσπάσεις εκπαιδευτικών στην Εθνική Βιβλιοθήκη και στις Δημόσιες Βιβλιοθήκες

Ολοκλήρωση μαθημάτων του πρώτου απογευματινού τμήματος του Προγράμματος Ψηφιακής Εκπαίδευσης Ατόμων με Αναπηρία στη Ρόδο

Μαθητές του προγράμματος Erasmus+ από τη Γαλλική Γουϊάνα επισκέφθηκαν τον Δήμο Ρόδου

Η περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου η πρώτη Ολυμπιακή Περιφέρεια της χώρας

Γ. Νικητιάδης στην Επιτροπή Αναθεώρησης του Συντάγματος: «Η Κυβέρνηση ναρκοθέτησε τη διαδικασία πριν καν αρχίσει»

Ισχυρός σεισμός έγινε αισθητός τώρα στην Κάρπαθο

Η ΝΟΕ ΠΑΣΟΚ Νοτίων Δωδεκανήσων τίμησε τη μνήμη του Ανδρέα Παπανδρέου

Προειδοποίηση από τον “Κολοσσό”: Κίνδυνος για τροφοδοσία και μεταφορές στα νησιά