«7 χρόνια ΚΑΣΙΟΣ ΚΟΙΝΣΕΠ»

«7 χρόνια ΚΑΣΙΟΣ ΚΟΙΝΣΕΠ»

«7 χρόνια ΚΑΣΙΟΣ ΚΟΙΝΣΕΠ»

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 431 ΦΟΡΕΣ

Τη Δευτέρα 10/10 πραγματοποιήθηκε ενημερωτική συνάντηση για το σύνολο των δράσεων της ΚΑΣΙΟΣ ΚΟΙΝΣΕΠ, στα 7 χρόνια λειτουργίας της, από το 2015, οπότε και ιδρύθηκε. Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στο αμφιθέατρο του Γυμνασίου Κάσου, με την παρουσία μελών του δημοτικού συμβουλίου και κατοίκων του νησιού.

Αναλυτική ενημέρωση έγινε από τον πρόεδρο της ΚΑΣΙΟΣ ΚΟΙΝΣΕΠ κ. Μηνά Μαλανδρή για γνωστές και άγνωστες στον πολύ κόσμο δράσεις της ΚΑΣΙΟΣ ΚΟΙΝΣΕΠ, σε όλους τους τομείς, όπως είναι η ανακύκλωση, η καθαρή ενέργεια και ο πολιτισμός. Κατά γενική ομολογία, οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να αποκτήσουν μια ολοκληρωμένη εικόνα της συνολικής δράσης της ΚΑΣΙΟΣ ΚΟΙΝΣΕΠ καθώς και να καταθέσουν προτάσεις τους, ειδικά για την πιστή εφαρμογή του προγράμματος ανακύκλωσης και για την κατά το δυνατό περαιτέρω επέκτασής του, σύμφωνα και με το επικαιροποιημένο Τοπικό Σχέδιο Διαχείρισης Απορριμμάτων (ΤΣΔΑ).

Στη συνάντηση, μεταξύ άλλων, παραβρέθηκαν από το δημοτικό συμβούλιο της Ηρωικής Ν. Κάσου : ο αντιδήμαρχος Πολιτικής Προστασίας κ. Γιάννης Νικολάου, η πρόεδρος του ΔΣ κ. Νικολέττα Σοφίλλα, ο πρόεδρος της ΚΟΔΕΔΗΚ κ. Ηλίας Μαστροπαύλος, ο αρχηγός της Παράταξης μειοψηφίας κ. Γιώργος Μηνακάς, ο αρμόδιος Κληροδοτημάτων δημοτικός σύμβουλος κ. Ντίνος Ζαχάρης και ο υπεύθυνος του τομέα Ύδρευσης δημοτικός σύμβουλος κ. Μανώλης Παρλής. Κλείνοντας την συνάντηση, ο πρόεδρος κ. Μηνάς Μαλανδρής, αφού ευχαρίστησε όλους τους παρευρισκόμενους, δήλωσε ότι θα σταλεί σχετική επιστολή στον δήμο με τις προτάσεις που καταγράφηκαν και ότι θα προγραμματιστούν ενημερωτικές συναντήσεις ευαισθητοποίησης των κατοίκων για τη σημασίας της ανακύκλωσης, με έμφαση στους μαθητές των σχολείων.

Τέλος, στους παρευρισκόμενους μοιράστηκαν τσάντες για συλλογή ανακυκλωσίμων, μια δράση, που θα έχει ανάλογη συνέχεια

Διαβάστε ακόμη

Μήνυμα Φ. Μάγγου για την παραίτησή του από τον δήμο Λειψών: «Δύσκολη αλλά αναγκαία απόφαση για το καλό των νησιών»

Τη Γενική Γραμματεία Αιγαίου αναλαμβάνει ο Δήμαρχος Λειψών Φώτης Μάγγος

Θερμές ευχαριστίες του Δήμου Λειψών προς την Ομάδα Αιγαίου για την πολύτιμη προσφορά της

Λειψοί: Το νησί - πρότυπο βιώσιμης ανάπτυξης και ορθής διαχείρισης υδάτινων πόρων

ΔΗ.ΛΙ.ΤΑ.Π.: Εκπαίδευση Αντιρρύπανσης για Πάτμο και Λειψούς με Έμφαση στην Πρόληψη Θαλάσσιας Ρύπανσης

Ξεκίνησε η ασφαλτόστρωση τμημάτων του οδικού δικτύου στους Λειψούς – Η ανάρτηση του Δημάρχου Φώτη Μάγγου

Μαθητές από τους Λειψούς επισκέφθηκαν τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο στην Αθήνα

Φώτης Μάγγος: «Τα Δωδεκάνησα παραμένουν ισχυρό φυλάκιο του Ελληνισμού στο Αιγαίο»