Επίσκεψη του προέδρου της ΔΗΜΤΟ ΝΔ Αντώνη Αρφαρά στο νοσοκομείο

Επίσκεψη του προέδρου της ΔΗΜΤΟ ΝΔ Αντώνη Αρφαρά στο νοσοκομείο

Επίσκεψη του προέδρου της ΔΗΜΤΟ ΝΔ Αντώνη Αρφαρά στο νοσοκομείο

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 384 ΦΟΡΕΣ

Εποικοδομητική ήταν η χθεσινή συζήτηση που είχε ο πρόεδρος της Δημοτικής Τοπικής Οργάνωσης της Νέας Δημοκρατίας με τον Διοικητή του νοσοκομείου της Ρόδου κ. Σταύρο Τσαντή.

Η συνάντηση είχε ενημερωτικό αλλά και οργανωτικό χαρακτήρα. Σε δήλωσή του ο κ. Αντώνης Αρφαράς επισήμανε:
«Αναγνωρίζοντας τον δύσκολο αγώνα των γιατρών, νοσηλευτών και γενικά των εργαζομένων στις δομές υγείας εν μέσω πολύ δύσκολων συγκυριών, δίνουμε τον δικό μας αγώνα για τις καλύτερες κατά το δυνατόν υπηρεσίες υγείας. Η υγεία προαπαιτούμενο με πρωτεύοντα και καθοριστικό ρόλο, είναι υπόθεση όλων μας».

Διαβάστε ακόμη

Β. Κικίλιας: «Έχουμε έναν πραγματικό αντίπαλο: τα προβλήματα της ελληνικής κοινωνίας»

Χουρδάκης: Στη Βουλή οι καταγγελίες για τουρκικά αλιευτικά σε ελληνικά χωρικά ύδατα

Θετική η υπουργός Παιδείας στην πρόταση του Μάνου Κόνσολα για τη διάθεση στα Δωδεκάνησα νέων λεωφορείων για τους μαθητές και τις μαθήτριες των Ειδικών Σχολείων

Άδ. Γεωργιάδης: Πάνω από 2.000 αιτήσεις για 1.131 θέσεις γιατρών

Γιώργος Γεραπετρίτης από την Ποντγκόριτσα: Σταθερή στήριξη της Ελλάδας στην ευρωπαϊκή πορεία του Μαυροβουνίου

Μίκα Ιατρίδη: «Χρηματοδότηση σχεδόν 12 εκατ. ευρώ για έργα ύδρευσης και υποδομών στη Λέρο από τα υπουργεία Περιβάλλοντος και Ενέργειας και Μετανάστευσης και Ασύλου»

Γιάννης Παππάς: «Η αλήθεια έχει μνήμη»

Βασίλης Υψηλάντης: Εξασφάλιση €6 εκατ. για σημαντικά έργα στη Λέρο