Πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση για την κοπή βασιλόπιτας του Πολιτιστικού Συλλόγου Κρεμαστής
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1045 ΦΟΡΕΣ
Πραγματοποιήθηκε την Κυριακή, 29 Ιανουαρίου η κοπή πίτας του Πολιτιστικού Συλλόγου Κρεμαστής «Η Πρόοδος».
Σε ανακοίνωση που εξέδωσε το ΔΣ του συλλόγου, αναφέρει τα εξής:
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η κοπή πίτας του Αναπτυξιακού και Πολιτιστικού Συλλόγου Κρεμαστής «Η Πρόοδος» με την ευλογία, του Μητροπολίτη Ρόδου κ.κ. Κύριλλου και του Πανοσολογιωτάτου Αρχιμανδρίτη Μελίτων.
Η εκδήλωση μας ξεκίνησε με τον απολογισμό της περσινής χρονιάς από τον πρόεδρο κ. Μπάτη Νικόλαο και στη συνέχεια βραβεύτηκαν τα παιδιά του συλλόγου που αρίστευσαν την περίοδο 2021-2022.
Το πρόγραμμά μας έκλεισε με χορούς από τα παιδιά του συλλόγου μας από όλη την Ελλάδα. Το φλουρί της πίτας βρήκε ο μικρός Δημήτρης Κατσουράκης ο οποίος κέρδισε ένα χρυσό σταυρό.
Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους οι βουλευτές Δωδεκανήσου κ. Μάνος Κονσόλας, Ιωάννης Παππάς και Μίκα Ιατρίδη, επίσης από την περιφέρεια ο πρόεδρος του περιφερειακού συμβουλίου κ. Φιλήμονας Ζαννετίδης και ο αντιπεριφερειάρχης κ. Χρήστος Ευστράτιου.
Από τον δήμο Ρόδου οι αντιδήμαρχοι κ. Αθανάσιος Στάμος, Αναστάσιος Σπανός και Στέφανος Δράκος, ο πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου κ. Βασίλης Παπαοικονόμου, ο λυκειάρχης κ. Δημήτριος Γρηγοριάδης, οι τοπικοί σύμβουλοι του ΔΔ Κρεμαστής κ. Γεώργιος Φλεβάρης, Σταύρος Μάτσης, Κατερίνα Τσούλου Κλαδάκη και οι πρόεδροι των συλλόγων Παναγίας Ελεημονήτριας κ. Καταξενος, του συλλόγου Γυναικών Κρεμαστής κα Βασιλική Παπακωνσταντή και των προσκόπων κα. Κασιώτη Αικατερίνη.
Ευχαριστούμε τον χοροδιδάσκαλο του συλλόγου μας, κ Φιλήμονα Μιχαλάκη για το πρόγραμμα που παρουσίασαν τα παιδιά, την τηλεόραση Θάρρι και τον π. Νεκτάριο που κάλυψε τηλεοπτικά την εκδήλωση.
Τέλος, ευχαριστούμε όλο τον κόσμο που μας τίμησε με την παρουσία του».

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News