Συζητήθηκαν οι εφέσεις των 18 πρώην εργαζομένων στη ΔΕΥΑΡ
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1055 ΦΟΡΕΣ
Συζητήθηκαν χθες από το Μονομελές Εφετείο Δωδεκανήσου οι εφέσεις που έχουν καταθέσει οι 18 πλέον πρώην εργαζόμενοι της ΔΕΥΑ Ιαλυσού αφού από το δικαστικό τους δικαίωμα παραιτήθηκαν χθες άλλοι 35!
Με τις εφέσεις τους αυτές οι πρώην εργαζόμενοι της ΔΕΥΑ Ιαλυσού ζητούν να συνεχίζουν να εργάζονται στην επιχείρηση καλύπτοντας πάγιες και διαρκείς ανάγκες.
Όπως δήλωσε μιλώντας στη «Ροδιακή» ο ένας εκ των συνηγόρων των εργαζομένων κ. Δήμος Μουτάφης, «οι εργαζόμενοι που έχουν πλέον απολυθεί, προέβαλλαν αντιρρήσεις κατά της απόλυσής τους λόγω της νομοθετικής επίλυσης του θέματός τους.
Οι εφέσεις διαμοιράστηκαν μεταξύ των Εφετών του Εφετείου Δωδεκανήσου έτσι ώστε να υπάρχει μία πλουραλιστική κρίση, δηλαδή να μην είναι μία τόσο σοβαρή υπόθεση, αποτέλεσμα της κρίσης ενός μόνο δικαστή και αναμένουμε τα αποτελέσματα.
Κάποιοι από τους εργαζόμενους παραιτήθηκαν των εφέσεων, θέλοντας να επανεξεταστεί το θέμα σε μία διαφορετική βάση και θα επανέλθουν σε σύντομο διάστημα».
Οι αποφάσεις του δικαστηρίου αναμένονται το επόμενο διάστημα, ενώ τους εργαζόμενους εκπροσωπούν οι δικηγόροι κ.κ. Δήμος Μουτάφης και Παναγιώτης Δημητρόπουλος, ενώ για λογαριασμό της ΔΕΥΑΡ οι κ.κ. Άκης Δημητριάδης και Καλλιρόη Νικολιδάκη.
Υπενθυμίζεται πως οι εργαζόμενοι προσπαθούν να αποδείξουν, έχοντας στο πλάι τους τόσο τη δημοτική αρχή όσο και τη διοίκηση της ΔΕΥΑΡ, ότι με την εργασία τους καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες για αυτό και θα πρέπει να παραμείνουν στις θέσεις τους.
Οι αρχικά 53 πρώην υπάλληλοι της ΔΕΥΑΙ είχαν προσφύγει στη δικαιοσύνη και αρχικά είχαν «κερδίσει» προσωρινή διαταγή με την οποία και παρέμειναν στις θέσεις τους.
Στις 7 Ιουνίου 2022 συζητήθηκαν οι συνολικά τέσσερις αγωγές που είχαν καταθέσει οι εργαζόμενοι, από το Μονομελές Πρωτοδικείο Ρόδου (διαδικασία εργατικών διαφορών), και στις 8 Αυγούστου 2022 εκδόθηκε η απόφαση με την οποία και απορρίφθηκαν οι αγωγές, δηλαδή το αίτημα των εργαζομένων να συνεχίσουν να απασχολούνται στη ΔΕΥΑΡ, δεν έγινε αποδεκτό.
Σε γενικές γραμμές, σύμφωνα με το σκεπτικό της πολυσέλιδης απόφασης του δικαστηρίου, οι διατάξεις του νόμου που ψηφίστηκαν για τους εργαζόμενους είναι αντισυνταγματικές και αντιβαίνουν τις διατάξεις περί ΑΣΕΠ.
Δηλαδή το δικαστήριο απέρριψε τις αγωγές, με το σκεπτικό ότι είναι αντισυνταγματικός ο νόμος, όχι ότι δεν έχουν δίκιο οι εργαζόμενοι, καθώς ο νόμος που προβλέπει τη νόμιμη απασχόλησή τους είναι αντισυνταγματικός.
Κατά αυτής της απόφασης οι εργαζόμενοι άσκησαν έφεση στο Μονομελές Εφετείο Δωδεκανήσου (διαδικασία ασφαλιστικών) και παράλληλα κατέθεσαν και αίτηση ασφαλιστικών με αίτημα έκδοσης απόφασης προσωρινής διαταγής.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News