Μικτή ΕΠΣΔ Κ14: Στον μικρό τελικό στην πρωτεύουσα
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 994 ΦΟΡΕΣ
Στον μικρό τελικό… της παρηγοριάς (θα διεξαχθεί στην πρωτεύουσα) θα πάρει μέρος η Μικτή Κ14 της ΕΠΣ Δωδεκανήσου.
Μετά την ήττα στον ημιτελικό απέναντι στο αντίστοιχο συγκρότημα της Αθήνας (με 1 – 0), η Μικτή μας θα διεκδικήσει την 3η θέση ωστόσο έχει κάθε δικαίωμα να αισθάνεται αδικημένη από τη διαιτησία , με τους παράγοντες της Ένωσής μας να διαμαρτύρονται έντονα.
Όπως προκύπτει και από το video του αγώνα, η Μικτή μας «φωνάζει» για τρεις κραυγαλέες περιπτώσεις οι οποίες διαμόρφωσαν το τελικό αποτέλεσμα.
Συγκεκριμένα:
-Υπήρξε καθαρό πέναλτι για χέρι στη διάρκεια του πρώτου ημιχρόνου, το οποίο όμως ο διαιτητής δεν υπέδειξε (αν και είχε βάλει τη σφυρίχτρα στο στόμα) και άφησε… πλεονέκτημα. Στο πέναλτι όμως δεν υπάρχει πλεονέκτημα.
-Υπήρξε άλλο ένα χέρι λίγο πριν το φινάλε του αγώνα (μετά από εκτέλεση κόρνερ) το οποίο όμως και πάλι ο διαιτητής αρνήθηκε.
-Κρατήθηκε υπέρ του δέοντος υπερβολική καθυστέρηση (επιπλέον από τα επτά λεπτά που αρχικά είχαν υποδειχθεί) με αποτέλεσμα στον επιπρόσθετο χρόνο των καθυστερήσεων να επιτευχθεί το νικητήριο τέρμα της ΕΠΣ Αθηνών.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News