Διακρίσεις για τους Δράκο και Στεφανάκη στην ποδηλασία πίστας
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 967 ΦΟΡΕΣ
Μπορεί, αν και Ροδίτες, να μην αγωνίστηκαν με χρώματα συλλόγων του νησιού μας, κατάφεραν όμως να πάρουν διακρίσεις στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ποδηλασίας Πίστας Ανδρών-Γυναικών στο ΟΑΚΑ.
Πρόκειται για τον Νίκο Δράκο με «θητεία» σε Ροδήλιο και Διαγόρα που τώρα ανήκει στην ιταλική ASD Aries και τον Γιώργο Στεφανάκη, ο οποίος είχε παρουσία επίσης στον Διαγόρα, αλλά λαμβάνει μέρος στις διοργανώσεις για λογαριασμό του Θησέα.
Όσον αφορά τον Νίκο Δράκο, θα πρέπει ν’ αναφέρουμε ότι πήρε τρία ασημένια μετάλλια, στον αποκλεισμό, την ατομική καταδίωξη και τους πόντους, ενώ ήταν 5ος στο σκρατς και 6ος στο όμνιουμ. Ο Γιώργος Στεφανάκης μαζί με τον συναθλητή του Νικηφόρο Αρβανίτου πήραν το χάλκινο μετάλλιο στο μάντισον.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News