Αντώνης Καμπουράκης: Ό,τι ήταν δάσος θα παραμείνει δάσος

Αντώνης Καμπουράκης: Ό,τι ήταν δάσος θα παραμείνει δάσος

Αντώνης Καμπουράκης: Ό,τι ήταν δάσος θα παραμείνει δάσος

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1830 ΦΟΡΕΣ

Σε ανακοίνωσή του ο δήμαρχος κ. Αντώνης Β. Καμπουράκης αναφέρει τα εξής:

«Τον Ιούλιο ζήσαμε ένα εφιαλτικό δεκαήμερο, που άφησε μεγάλες πληγές, στο Φυσικό Περιβάλλον, στον Ζωικό Πλούτο, στις καρδιές μας.

Σε αυτή την τραγωδία, ήμασταν όλοι μας, στελέχη και εργαζόμενοι του δήμου, στην Πρώτη Γραμμή. Και με τη δική μας συμβολή, πραγματοποιήθηκε το τεράστιο έργο των εκκενώσεων, η περίθαλψη των πληγέντων, η φροντίδα των ζώων του νησιού μας, μαζί πάντα με τους συμπολίτες μας, που μας έκαναν περήφανους:

Δείχνοντας το καλό πρόσωπο της Ρόδου, σε όλο τον κόσμο! Και στους οποίους, είμαι πάντα ευγνώμων.

Καταφέραμε λοιπόν, να προστατέψουμε τις ανθρώπινες ζωές. Να προφυλάξουμε τη φήμη, του νησιού μας. Να γίνει, η Ροδίτικη Αλληλεγγύη, πρώτο θέμα, στα διεθνή μέσα ενημέρωσης. Να έχουν ξεκινήσει μέτρα, για τους πληγέντες, που διαρκώς εμπλουτίζονται.

Κι όλα αυτά, με μία Ξεκάθαρη Δέσμευση: Ό,τι ήταν δάσος, παραμένει δάσος! Τελεία και παύλα».

Διαβάστε ακόμη

Έκτακτη προσγείωση αεροσκάφους στο αεροδρόμιο Διαγόρας Ρόδου

Στο Κεντρικό Συμβούλιο Υγείας συμμετέχει ο ροδίτης χειρουργός Κώστας Κουτσόπουλος

Η «Περβόλα» αποκαλύπτεται στον φακό του Φίλιππου Φιλίππου: Ένα κρυμμένο κόσμημα 75 ετών στην καρδιά της Ρόδου

Μιχάλης Θωμάτος: "Η πρόληψη των πυρκαγιών αποτελεί ευθύνη όλων"

Νικητιάδης για Κάλυμνο στον Υπ. Ναυτιλίας: «Περιμένετε, να κουραστώ; Δε θα κουραστώ να φέρνω τα θέματα της Καλύμνου στη Βουλή»

Η οικιακή κομποστοποίησηκαι ό,τι πιο greenθα κάνεις φέτος συνεχίζει το ταξίδι της στα νησιά του Νοτίου Αιγαίου

Χωρίς νερό θα μείνει για 7 ώρες αύριο Τρίτη 23 Ιουνίου η Ιαλυσός

Φιλαρμονική Κώων: Παρέλαση στην Κω για την Ευρωπαϊκή Ημέρα Μουσικής