Αυξάνεται από 400 έως 1.500 ευρώ το επίδομα γέννησης

Αυξάνεται από 400 έως 1.500 ευρώ το επίδομα γέννησης

Αυξάνεται από 400 έως 1.500 ευρώ το επίδομα γέννησης

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 5648 ΦΟΡΕΣ

Τα μέτρα στήριξης των νέων γονέων, οι οποίοι είναι αντιμέτωποι με υπέρμετρα έξοδα παρουσίασαν σήμερα το πρωί ο υπουργός Εθνικής οικονομίας και Οικονομικών Κωστής Χατζηδάκης και η υπουργός Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Σοφία Ζαχαράκη.

Τι ανακοίνωσε η Σοφία Ζαχαράκη για το επίδομα γέννησης:

  • Αύξηση του επιδόματος γέννησης. Από 2.000 σε 2.400 ευρώ για πρώτο παιδί.
  • Υπάρχει κλιμάκωση έως τα 3.500 ευρώ.
  • Η αύξηση κυμαίνεται από τα 400 έως 1.500 ευρώ.
  • Στα 2.400 ευρώ για το πρώτο παιδί. Στα 2.700 για το δεύτερο παιδί. Σε 3.000 ευρώ για το τρίτο παιδί. Και στις πολύτεκνες οικογένειες στα 3.500 ευρώ.
  • Η αύξηση αυτή είναι αναδρομική.
  • Υπολογίζονται και τα παιδιά που γεννήθηκαν το 2023.
  • Η καταβολή θα γίνει από τον Απρίλιο, σε δύο ισόποσες δόσεις.
  • Η πρώτη δόση θα καταβάλλεται τον πρώτο μήνα από τη γέννηση του παιδιού και η δεύτερη δόση μέσα στο πρώτο πεντάμηνο από τη γέννηση του παιδιού.

Πρόκειται για ένα κονδύλι 90 εκατ. ευρώ, όπως γνωστοποίησε ο κ. Χατζηδάκης. «Μιλάμε για σχεδόν 300.000 γονείς στο επίπεδο της διετίας. Είναι η απάντηση της κυβέρνησης βασικά στο πρόβλημα της ακρίβειας, μετά τα βαριά πρόστιμα, το πλαφόν που έχει εισαχθεί στο βρεφικό γάλα», πρόσθεσε ο κ. Χατζηδάκης.

Από πλευράς του ο κ. Χατζηδάκης αναφέρθηκε στα επτά νέα μέτρα της κυβέρνησης για τους νέους γονείς που είναι:

  • Αύξηση κατά 1.000 ευρώ του αφορολόγητου για οικογένειες με παιδιά
  • Αύξηση του επιδόματος μητρότητας σε ελεύθερους επαγγελματίες και αγρότες
  • Προσαύξηση εισοδηματικών κριτηρίων για το επίδομα θέρμανσης από 3.000 ευρώ σε 5.000 ευρώ για κάθε παιδί
  • Κοινωνικό τιμολόγιο ρεύματος πολυτέκνων
  • Αναμόρφωση του επιδόματος παιδιών για το Δημόσιο, με αύξηση 20 ευρώ για το πρώτο παιδί και 50 ευρώ από το δεύτερο και κάθε επιπλέον παιδί
  • Θέσπιση πλαφόν κέρδους για το βρεφικό γάλα

Ανάρτηση Μητσοτάκη

«Η στήριξη των οικογενειών με παιδιά αποτελεί βασική μας προτεραιότητα. Γι’ αυτό και αυξάνουμε το επίδομα γέννησης μόνιμα και αναδρομικά για τις γεννήσεις που έγιναν από 1/1/2023. Από 2.000 ευρώ για κάθε παιδί, σε 2.400 ευρώ έως 3.500 ευρώ ανάλογα με τον αριθμό των παιδιών», τονίζει ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης σε ανάρτησή του στο X, μετά την ανακοίνωση των μέτρων από τη Σοφία Ζαχαράκη και τον Κωστή Χατζηδάκη.

Κεντρική Φωτογραφία: ΑΠΕ-ΜΠΕ

 

Διαβάστε ακόμη

Δωδεκάνησα: Το καλώδιο που αλλάζει την ενεργειακή προοπτική των νησιών και φέρνει οφέλη σε όλη τη χώρα

Α. Λατινοπούλου: "Νέα τουρκική πρόκληση στα Δωδεκάνησα – Καμία ανοχή στα παιχνίδια της Άγκυρας με την ελληνική κυριαρχία"

Απέπλευσε από το Ηράκλειο το ερευνητικό σκάφος Abeille Marengo για το καλώδιο Κρήτης – Κύπρου, πρώτος σταθμός η Κάρπαθος

ΔΥΠΑ και Τοπική Αυτοδιοίκηση ενώνουν δυνάμεις για περισσότερες θέσεις εργασίας

Νίκος Παπαθανάσης: Εγκρίθηκαν πέντε επενδύσεις ύψους 135,4 εκατ. ευρώ για την ενεργειακή αναβάθμιση νοσοκομείων, εκπαιδευτικών δομών και στρατιωτικών εγκαταστάσεων μέσω του Ταμείου Εκσυγχρονισμού

Ευ. Τουρνάς: Ενισχύουμε την επιχειρησιακή ετοιμότητα με 742 οχήματα, μέσα από το Εθνικό Πρόγραμμα «ΑΙΓΙΣ» μέσω του ΤΑΑ

Θανάσης Καββαδάς: Στηρίζουμε έμπρακτα την παράκτια αλιεία

Ανοίγει ο δρόμος για τις εξαγωγές ελληνικών κερασιών στην Κίνα