Τη Νεφρολογική Κλινική του Νοσοκομείου αναβαθμίζει η περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου!

Τη Νεφρολογική Κλινική του Νοσοκομείου αναβαθμίζει  η περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου!

Τη Νεφρολογική Κλινική του Νοσοκομείου αναβαθμίζει η περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου!

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 2134 ΦΟΡΕΣ

Την πίτα του έκοψε ο Σύλλογος Νεφροπαθών

Με αισιοδοξία για τη συνέχεια έκοψαν φέτος την πίτα τους Αιμοκαθαιρόμενοι, γιατροί και νοσηλευτικό προσωπικό της Νεφρολογικής Κλινικής του Νοσοκομείου της Ρόδου.

Το ευχάριστο νέο είναι ότι ξεκίνησαν οι εργασίες που χρηματοδοτεί η περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, για την πλήρη αναβάθμιση της Κλινικής και τον σύγχρονο εξοπλισμό, με χρονοδιάγραμμα αποπεράτωσης του έργου τους δύο μήνες.

Έτσι, ο πρόεδρος του Συλλόγου Νεφροπαθών και Συμπαραστατών νήσου Ρόδου, Δημήτρης Γαλανός, καθώς και ο υπεύθυνος γιατρός Χρήστος Παλιούρας, μαζί με τους γιατρούς της Κλινικής Άγγελο Ζερβό, Φωτεινή Λαμπριανού, Μανώλη Παπαμανώλη, αλλά και το ακούραστο νοσηλευτικό προσωπικό, έχουν λόγους αυτή την περίοδο να χαμογελούν.

Οι 61 αιμοκαθαιρόμενοι, και οι 18 που υποβάλλονται σε περιτοναϊκή κάθαρση στο εξής θα έχουν καλύτερες συνθήκες θεραπείας.

Ενδεικτικό του ενδιαφέροντος που υπάρχει για τους ασθενείς είναι το γεγονός, ότι πρωτοχρονιάτικη πίτα κόπηκε για δύο συνεχείς μέρες προκειμένου να «γλυκαθούν» όσο περισσότεροι ασθενείς γίνεται.

Σ’ αυτή τη δεύτερη μέρα κοπής της πίτας, το «παρών» έδωσε και ο βουλευτής Δωδεκανήσου Βασίλης Υψηλάντης.

Και εις άλλα καλά νέα, με υγεία λοιπόν.

Διαβάστε ακόμη

Ρόδος: Οι καθαρισμοί και οι αποψιλώσεις συνεχίζονται…

Η αλλαγή νοοτροπίας, το πρώτο βήμα

Αγωνία για το μέλλον των Κέντρων Πρόληψης

Φαρμακευτικό και υγειονομικό υλικό στο Β΄ Λιμενικό Φυλάκιο Ρόδου από τον Φαρμακευτικό Σύλλογο Δωδεκανήσου

Εκτεταμένο πρόγραμμα ασφαλτοστρώσεων από τον δήμο Ρόδου

Δημόσια κλήρωση για τις θέσεις στη λαϊκή αγορά του Αγίου Δημητρίου

Συνεχής επαγρύπνηση και προσοχή!

Επανεκλογή Στ. Σκάρου στην προεδρία του Τμήματος HJ-33 ΑΧΕΠΑ Ρόδου