ΞΕΕ: Ξεπέρασε τα 200 μέλη το πρόγραμμα Boutique Hotels

ΞΕΕ: Ξεπέρασε τα 200 μέλη  το πρόγραμμα Boutique Hotels

ΞΕΕ: Ξεπέρασε τα 200 μέλη το πρόγραμμα Boutique Hotels

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1088 ΦΟΡΕΣ

Τη νέα ταυτότητα επικοινωνίας του σήματος “Boutique Hotel” παρουσίασε χθες το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος με κύριο μήνυμα “Love to host you”. Η εξέλιξη αυτή σηματοδοτεί την έναρξη της δυναμικής φάσης εξωστρέφειας του εν λόγω προγράμματός του.

Η εκδήλωση για την παρουσίαση της στρατηγικής και της δημιουργικής αποτύπωσης της επικοινωνίας του σήματος Boutique Hotel που δίνει νέα πνοή, εικόνα και προοπτική ανάπτυξης και προβολής στο πρόγραμμα πραγματοποιήθηκε στο Ιστορικό Μέγαρο Λυκιαρδόπουλου στην Αθήνα, την οποία και παρακολούθησαν εκπρόσωποι των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας και των ξενοδοχείων- μελών του προγράμματος Boutique Hotel.

Υπογραμμίζεται, ότι το σήμα Boutique Hotel του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος είναι η επίσημη σφραγίδα πιστοποίησης μικρών ξενοδοχείων απαράμιλλης αισθητικής και καινοτόμων υπηρεσιών και η κορυφαία κοινότητα μικρών διακεκριμένων ξενοδοχείων στην Ελλάδα.

Στην εκδήλωση έγινε αναφορά στην εντυπωσιακή αύξηση συμμετοχής με 200 πλέον μέλη, γεγονός που δικαιολογεί τη χάραξη μίας νέας επικοινωνιακής στρατηγικής για το Πρόγραμμα, με στόχο την εγχώρια και τη διεθνή τουριστική αγορά, που θα προσδώσει στους ξενοδόχους ακόμα περισσότερα οφέλη και αναγνωσιμότητα, ενώ επισημάνθηκε η σημασία της πιστοποίησης ως κριτήριο επιλογής του σύγχρονου ταξιδιώτη που αναζητά ποιοτική και διαφοροποιημένη τουριστική εμπειρία.

Επισημαίνεται, ότι το Boutique Hotel είναι ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα που περιλαμβάνει διαδικασία πιστοποίησης και προσφέρει προνόμια στα μέλη του, όπως δυνατότητα αναβάθμισης κατηγορίας αστεριών, προοπτικές ανάπτυξης μέσω επαγγελματικών επαφών (B2b forum), οργανωμένης συμμετοχής σε Διεθνείς Τουριστικές Εκθέσεις, συμμετοχή σε διαφημιστικές καμπάνιες, προβολή στη διαδικτυακή πύλη και τα social media του προγράμματος, συμμετοχή σε εξειδικευμένα workshops κ.ά.

Με βάση την επικοινωνιακή στρατηγική του ΞΕΕ, που στηρίζεται στην έννοια της «δημιουργίας κοινότητας μελών Boutique Hotels» που λειτουργεί ως μία μεγάλη οικογένεια η οποία αλληλεπιδρά, μοιράζεται εμπειρία, επικοινωνεί, ενημερώνεται και εκπαιδεύεται o κ. Μάριος Λινάκης, επικεφαλής της Sputnik Design Team | Linakis Digital εμπνεύστηκε και δημιούργησε τη νέα ταυτότητα επικοινωνίας.

Στην παρουσίαση του εστίασε στο γεγονός ότι στην Ελλάδα η φιλοξενία είναι παράδοση, μία πράξη προσφοράς, ζωγραφισμένη στην ψυχή των ανθρώπων, στο ζεστό τους χαμόγελο, και στο αυθεντικό καλωσόρισμα που αποτέλεσε και την πηγή έμπνευσης του νέου σήματος. Τόνισε δε, ότι «όταν ερωτεύεσαι ο δεσμός είναι βαθύς και δυνατός».

Το νέο λογότυπο του Προγράμματος, το αρχίγραμμα Β, σχηματίζει μία ζεστή φιλόξενη ελληνική καρδιά που ταξιδεύει σε όλο τον κόσμο.

Τα στελέχη του προγράμματος: η κα Χριστίνα Τετράδη, αντιπρόεδρος του ΞΕΕ, η κα Αιμιλία Βλάμη, επιστημονική υπεύθυνη του Προγράμματος και η κα Μαρία Τζάννου, σύμβουλος Marketing του Προγράμματος, έδωσαν το στίγμα της επόμενης μέρας και του άμεσου προγραμματισμού σημειώνοντας ότι η προσεχής μεγάλη εκδήλωση θα είναι το B2B Forum που επανέρχεται με νέο concept, μετά τα χρόνια του covid-19.

Όπως ανέφερε ο πρόεδρος του ΞΕΕ, κ. Αλέξανδρος Βασιλικός «η σημαντική αύξηση των Μελών του Προγράμματος, επιβεβαιώνει τη στρατηγική και το όραμα του Επιμελητηρίου, να στηρίξει και ν’ αναδείξει τις επιχειρήσεις που προσφέρουν αναβαθμισμένες και ποιοτικές υπηρεσίες σε μία αγορά που αναζητά το διαφοροποιημένο τουριστικό προϊόν.

Τα ελληνικά ξενοδοχεία απαντούν πλέον με αξιώσεις απέναντι στα διεθνώς καταξιωμένα brands και σε συνεργασία με το υπουργείο Τουρισμού και τον ΕΟΤ θα προβούμε άμεσα σε οργανωμένες και στοχευμένες ενέργειες προώθησης της κοινότητας των μελών μας στις διεθνείς τουριστικές αγορές».

Πηγή: «Η Ναυτεμπορική»

Διαβάστε ακόμη

Εκδήλωση για το εταιρικό δίκαιο στις επιχειρήσεις τουρισμού

Φως στο τούνελ για εποχικά εργαζόμενους στον τουρισμό-Τι θα γίνει με το επίδομα ανεργίας

Τουρισμός: Σχεδόν διπλάσιοι οι επισκέπτες σε μια διετία

Όλγα Κεφαλογιάννη: Bιώσιμη και ποιοτική τουριστική ανάπτυξη

Διακοπές: Οι Νορβηγοί «ψηφίζουν» Ελλάδα για το 2024 – Οι «μυστικοί» και οι διαχρονικοί προορισμοί

Αστυπάλαια,Λειψοί, Νίσυρος και Καστελλόριζο στη λίστα των Times με τους 16 πιο χαλαρωτικούς νησιωτικούς προορισμούς στην Ελλάδα

Έρευνα ΙΝΣΕΤΕ: Έφτασαν στο 1 εκατ. οι κλίνες Airbnb

Όλγα Κεφαλογιάννη: Ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο για τον ελληνικό τουρισμό που εστιάζει στην ποιοτική ανάπτυξή του