Το Νότιο Αιγαίο πρωταγωνιστεί (και) στα boutique ξενοδοχεία

Το Νότιο Αιγαίο πρωταγωνιστεί (και) στα boutique ξενοδοχεία

Το Νότιο Αιγαίο πρωταγωνιστεί (και) στα boutique ξενοδοχεία

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 916 ΦΟΡΕΣ

Τα νησιά του Νοτίου Αιγαίου είναι αυτά που συγκεντρώνουν αυτή τη στιγμή τα περισσότερα πιστοποιημένα, boutique ξενοδοχεία, με την Κρήτη και την Αττική ν’ ακολουθούν.

Συνολικά σε όλη την Ελλάδα ο αριθμός των συγκεκριμένων μονάδων που έχουν λάβει και τη σχετική πιστοποίηση στο πλαίσιο του σχετικού προγράμματος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος (ΞΕΕ) φτάνει τις 200, με περίπου 100 επιπλέον να βρίσκονται σε διαδικασία πιστοποίησης, σύμφωνα με τον πρόεδρο κ. Αλέξανδρο Βασιλικό.

«Πρόκειται για ένα τουριστικό προϊόν με μία τάξη μεγέθους γύρω στα 300-400 ξενοδοχεία, το οποίο χάρη στις συνεργασίες μπορεί να φέρει υπεραξία στα ξενοδοχεία». Ως προς τη χωρική κατανομή, το τοπ 5 των πιστοποιημένων boutique μονάδων συμπληρώνουν οι περιφέρειες Κεντρικής Μακεδονίας και Ιονίων Νήσων ενώ έπεται η Πελοπόννησος.

Με βάση τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν στις 14 Φεβρουαρίου στη σχετική παρουσίαση του ΞΕΕ, τα boutique ξενοδοχεία χαρακτηρίζονται κυρίως από το μικρό τους μέγεθος (μέχρι 60 δωμάτια για μια αποκλειστική εμπειρία διαμονής), τον ιδιαίτερο χαρακτήρα τους με μοναδικά στοιχεία, υψηλή αισθητική και προσωπικότητα και τα υψηλά επίπεδα φιλοξενίας με αναβαθμισμένες παροχές και προσωποποιημένες υπηρεσίες.

Ως προς την ποιοτική κατανομή των μέχρι σήμερα ξενοδοχείων- μελών του προγράμματος αφορά τις τρεις ανώτερες κατηγορίες και συγκεκριμένα σε ποσοστό 40% την κατηγορία των 4 αστέρων, 38% την κατηγορία των 5 αστέρων κι ένα 22% την κατηγορία των 3 αστέρων.

«Αναβαθμίζουμε επί της ουσίας την ποιότητα του τουριστικού προϊόντος και προσφέρουμε προοπτικές ανάπτυξης στηρίζοντας μικρά ξενοδοχεία, επενδύουμε στην αισθητική, στην ιδιαιτερότητα και στην ταυτότητα της λεπτομέρειας, προσπαθώντας να δημιουργήσουμε μια νέα κουλτούρα επιχειρηματικότητας.

Κάθε ξενοδοχείο έχουν ιδιαίτερο χαρακτήρα και πολλά ενσωματώνουν τοπικά στοιχεία και παραδόσεις», ανέφερε η κα Χριστίνα Τετράδη, αντιπρόεδρος του ΞΕΕ.

Το ΞΕΕ, με κύριο μήνυμα “Love to host you” δημιούργησε τη νέα ταυτότητα επικοινωνίας του σήματος “Boutique Hotel” εξέλιξη που σηματοδοτεί την έναρξη της φάσης εξωστρέφειας του εν λόγω προγράμματός του.

Το σήμα Boutique Hotel του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος είναι η επίσημη σφραγίδα πιστοποίησης μικρών ξενοδοχείων υψηλής αισθητικής και καινοτόμων υπηρεσιών και η κορυφαία κοινότητα μικρών διακεκριμένων ξενοδοχείων στην Ελλάδα.

Το γεγονός ότι έχει αυξηθεί η συμμετοχή στο πρόγραμμα με 200 πλέον μέλη, δικαιολογεί ακριβώς τη χάραξη μίας νέας επικοινωνιακής στρατηγικής για το πρόγραμμα, «με στόχο την εγχώρια και τη διεθνή τουριστική αγορά, που θα προσδώσει στους ξενοδόχους ακόμα περισσότερα οφέλη και αναγνωσιμότητα, ενώ είναι ιδιαίτερης σημασίας η πιστοποίηση ως κριτήριο επιλογής του σύγχρονου ταξιδιώτη που αναζητά ποιοτική και διαφοροποιημένη τουριστική εμπειρία».

Επισημαίνεται, ότι το “Boutique Hotel” είναι ένα πρόγραμμα που περιλαμβάνει διαδικασία πιστοποίησης και προσφέρει προνόμια στα μέλη του, όπως δυνατότητα αναβάθμισης κατηγορίας αστεριών, προοπτικές ανάπτυξης μέσω επαγγελματικών επαφών (B2b forum), οργανωμένης συμμετοχής σε Διεθνείς Τουριστικές Εκθέσεις, συμμετοχή σε διαφημιστικές καμπάνιες, προβολή στη διαδικτυακή πύλη και τα social media του προγράμματος, συμμετοχή σε εξειδικευμένα workshops κ.ά».

Πηγή: newmoney.gr

Διαβάστε ακόμη

Εκδήλωση για το εταιρικό δίκαιο στις επιχειρήσεις τουρισμού

Φως στο τούνελ για εποχικά εργαζόμενους στον τουρισμό-Τι θα γίνει με το επίδομα ανεργίας

Τουρισμός: Σχεδόν διπλάσιοι οι επισκέπτες σε μια διετία

Όλγα Κεφαλογιάννη: Bιώσιμη και ποιοτική τουριστική ανάπτυξη

Διακοπές: Οι Νορβηγοί «ψηφίζουν» Ελλάδα για το 2024 – Οι «μυστικοί» και οι διαχρονικοί προορισμοί

Αστυπάλαια,Λειψοί, Νίσυρος και Καστελλόριζο στη λίστα των Times με τους 16 πιο χαλαρωτικούς νησιωτικούς προορισμούς στην Ελλάδα

Έρευνα ΙΝΣΕΤΕ: Έφτασαν στο 1 εκατ. οι κλίνες Airbnb

Όλγα Κεφαλογιάννη: Ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο για τον ελληνικό τουρισμό που εστιάζει στην ποιοτική ανάπτυξή του